همدان

کسب 4 مدال توسط رکابزن همدانی

حمدالله چاروسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به کسب مدال در مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور، اظهار کرد: مرحله نخست لیگ برتر دوچرخه‌سواری در بخش پیست به میزبانی پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این بخش، بهنام آرین دوچرخه‌سوار همدانی حضوری قدرتمند داشت که موفق به کسب چند مدال رنگارنگ برای استان شد.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: در دوره از مسابقات که با حضور نفرات برتر دوچرخه‌سواری کشور همراه است، آرین موفق شد در رشته دور امتیازی مدال طلا و در رشته چهار کیلومتر انفرادی نیز مدال نقره را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: این ورزشکار در این دوره از مسابقات در دو رشته اسکرچ و همچنین رشته چهار کیلومتر تیمی موفق به کسب مدال برنز شد تا برای رقبای خود خط و نشان بکشد.

چاروسایی بیان کرد: مرحله دوم این مسابقات در بخش جاده به میزبانی شهر رامسر از فردا آغاز خواهد شد که آرین به دنبال ثبت رکورد و دریافت حداکثری مدال در این بخش است.

وی تصریح کرد: بهنام آرین یکی از ورزشکاران مستعد و ملی پوش همدانی است که به دلیل مشکلاتی در گذشته برای استان یزد به میدان می‎رفت که با پیگیری‎های مدیرکل ورزش همدان، از ابتدای فصل ورزشی جدید به نام استان خود یعنی همدان به میدان می‎رود.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: این رکابزن یکی از امیدهای کسب جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ است و دستگاه ورزش از هیچگونه حمایتی در راستای رسیدن به این مهم فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/89042/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا