فرهنگ و هنر

کسب مقام نخست مسابقات مداحی عراق توسط مداح قمی

کسب مقام نخست مسابقات مداحی عراق توسط مداح قمی

مسابقه استعدادیابی مداحان برای نخستین بار و با عنوان وجیهابالحسین(ع) به میزبانی کربلای معلی و با حضور مداحان فارس‌زبان و ترک‌زبان برگزار شد.

از ایران نیز مداحان نوجوان، جوان و میانسال در این مسابقه استعدادیابی شرکت کردند و موفقیت‌های چشمگیری به دست آوردند. از جمله مداحانی که در بین فارس‌زبانان موفق به کسب عنوان نخست شد، حاج‌حسن حیدرزاده‌قمی است که برای شهر کریمه اهل بیت(س) افتخارآفرینی کرد.

بر این اساس کانون مداحان استان و شهرستان قم در پیام تبریکی، از حاج‌حسن حیدرزاده‌قمی به دلیل کسب مقام نخست این مسابقات و ثبت افتخار به نام شهر قم قدردانی کرد.

در متن پیام کانون مداحان استان و شهرستان قم چنین آمده است: «بدین وسیله قدردانی خود را از مداح محترم و ارجمند اهل بیت معصومین (علیهم‌السلام) جناب آقای حاج‌حسن حیدرزاده به جهت کسب مقام اول بین ۶ کشور جهان اسلام در حوزه فارس‌زبان‌ها و افتخارآفرینی برای شهر کریمه اهل بیت(ع) و قم المقدسه که در کشور همسایه، عراق برگزار شد، به عمل آورده و به ایشان که خود عضوی از اعضای خدومِ کانون مداحان می‌باشد و همچنین به قاطبه مداحان، ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) و شهروندان عزیز تبریک و تهنیت می‌گوییم؛ موفقیت و سربلندی همه ستایشگران آل الله علیهم‌السلام آرزوی قلبی ماست.»

در این مسابقات، شرکت‌کنندگانی از کشورهای آذربایجان، سوریه، لبنان، منطقه حجاز، بحرین، عراق و ایران شرکت داشتند.

۲۵۹۲۵۹

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا