کهگیلویه و بویراحمد

کسب رتبه برترجشنواره ملی پژوهش های مهارت محور کشور توسط کارشناس آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد

افشین محمودی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گچساران اظهار کرد: طرح پژوهشی کارشناس اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره ملی پژوهش های مهارت محور کشور در سال 1400 بعنوان طرح برتر شناخته شد.

وی بیان کرد: درهمین راستا لوح تقدیر این موفقیت در این جشنواره ملی توسط معاون وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور به وحید کمالی از کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزآموزش شهرستان گچساران اهدا شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گچساران تصریح کرد: این جشنواره کشوری در قالب چهارمحور و پنج شاخص تخصصی انجام و بر اساس مستندات از مجموعه یک هزار سیصد و بیست طرح از طرف نفرات شرکت کننده از سراسر کشورارائه گردید ومهندس وحید کمالی در فرآیند داوری این جشنواره ملی از کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب رتبه برتر شده است.

 

محمودی نژاد عنوان کرد: پیشتازی این طرح پژوهشی درعرصه جهاد اقتصادی با رویکرد برون سپاری بسترساز تحقق منویات مقام معظم رهبری ، تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی ها و کسب افتخارآفرین رتبه نخست طرح پژوهشی درسراسرکشورگردیده است.

وی گفت: این مهم ثمره برنامه ریزی وتلاش مدیرکل و مجموعه خدمتگزار و روسای اداره ها و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد بوده که درنهایت باتلاش مهندس وحید کمالی با ارائه یک طرح پژوهشی مطلوب این کارنامه درخشان رقم خورد . 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گچساران اضافه کرد: وحید کمالی از کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد مرکز آموزش گچساران است.

انتهای پیام/

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا