اخبار استانها

کرمانشاه میزبان گردشگران عید فطر می‌شود

کرمانشاه میزبان گردشگران عید فطر می‌شود

به گزارش خبرگزاری recive؛ علی صابر با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: در این راستا، نشست ستاد خدمات سفر در استان تشکیل و برنامه ریزی لازم برای پذیرایی از گردشگران عید فطر انجام شده است.

وی از افزایش ساعت کاری اماکن تاریخی و موزه‌های استان در تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: طبق برنامه، مجموعه فرهنگی تاریخی تاق بستان از ساعت 8 صبح تا 10 شب، مجموعه جهانی بیستون و معبد آناهیتا از ساعت 8 صبح تا 7 عصر و تکایا از 8 صبح تا 8 عصر باز خواهند بود.

معاون گردشگری استان به آمادگی مراکز اقامتی استان هم برای پذیرایی از گردشگران عید فطر اشاره کرد و گفت: پنج هزار نفر ظرفیت اقامت در هتل ها، هتل آپارتمان ها، میهمانپذیرها، اقامتگاه های بوم گردی و خانه مسافرهای استان داریم که طبق هماهنگی انجام شده در این ایام میزبان گردشگران خواهند بود.

وی افزود: باتوجه به بازگشایی مدارس، در این مدت اسکان گردشگران عید فطر را در این اماکن نخواهیم داشت و تنها مراکز اقامتی دارای مجوز این وظیفه را عهده دار خواهند بود.

صابر با بیان اینکه پیش بینی می شود در این ایام گردشگران زیادی میهمان کرمانشاهی ها باشند، ادامه داد: طبق پیش بینی ها از دوشنبه(12 اردیبهشت) تا روز جمعه با حجم قابل توجهی از گردشگران در استان مواجه هستیم.

وی در پایان از تشکیل تیم‌های نظارتی بر مراکز اقامتی و رستوران ها برای این مدت خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب به گردشگران عید فطر تیم های نظارتی را نیز تشکیل داده‌ایم.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا