کردستان

کردستان سرآغاز پویش نفی خشونت

کردستان سرآغاز پویش نفی خشونت

به گزارش خبرگزاری recive از سنندج، امید استادنوروزی سخنگوی کمپین نه به سلاح سرد و خشونت خیابانی در حاشیه دیدار و تجلیل از کادر فرماندهی نیروی انتظامی کردستان در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به شهادت سرهنگ دوم رنجبر توسط اشرار گفت: خشونت همواره و در جوامع مدنی نفی شده و مقبول نیست.
این فعال مدنی افزود: نیروی انتظامی مقتدر می تواند زمینه ساز رفاه و آسایش جامعه را فراهم آورد و در عین حال ضروری است مهربانی با عامه مردم در رفتار و گفتار این قشر نمایان باشد.
سخنگوی کمپین نه به سلاح سرد و خشونت خیابانی با بیان اینکه فعالان فرهنگی، هنرمندان و ورزشکاران کردستان همواره مروج آشتی و مبارزه با هرنوع خشونت بوده اند، بیان داشت: این پویش با هدف ترویج گفتمان و بالابردن سعه صدر افراد جامعه خصوصا جوانان تشکیل شده است.
استادنوروزی از برنامه ریزی برای تشکیل کمپین های شهرستانی در استان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم این رویکرد خلاقانه تشکل های مردم نهاد کردستان در سطح کشور به عنوان الگوی مسئولیت پذیری اجتماعی گسترش یابد. وی گفت: جلوگیری از حمل سلاح سرد توسط نوجوانان و جوانان نیازمند عزمی همگانی با رویکردی فرهنگی است و باید نهادهای مدنی در این امر نقشی پررنگ داشته باشند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا