اخبار ورزشی

کدام کشتی‌گیر ایرانی موفق به شکست اسطوره می‌شود؟

کدام کشتی‌گیر ایرانی موفق به شکست اسطوره می‌شود؟

با برگزاری مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، ترکیب این کشور برای مسابقات جهانی صربستان مشخص شد. جردن باروز مانند سال قبل در وزن 79 کیلو به رقابت پرداخت و توانست با برتری مقابل حریفش برای یازدهمین بار نماینده آمریکا باشد.
وی درباره پوشیدن دوباره دوبنده تیم ملی آمریکا، گفت: من برای حریفم احترام قائل هستم اما کسی نمی‌تواند در 3 مسابقه مرا شکست دهد. همه اینها به ایمان زیادی که به تمرین داشتم و کادر فنی برمی‌گردد.
باروز پس از قهرمانی در مسابقات پان‌امریکن گفته بود که می‌داند پیروزی برابر هر کشتی‌گیری برای او بسیار سخت خواهد بود. این کشتی‌گیر مطرح آمریکا که پیش از این در وزن 74 کیلو رقابت می‌کرد مدت‌هاست به وزن 79 کیلو آمده و نشان داده در این وزن هم همچنان قدرت برتر جهان است. این ورزشکار 33 ساله 6 طلای جهان و المپیک را در کارنامه دارد و حالا به دنبال هفتمین طلا در صربستان است.
وی عنوان کرد: من مطمئن نیستم با چه کسی رقابت می‌کنم اما برای هر چالشی آماده‌ام. یک چیز واضح و شفاف است اینکه کار راحت نخواهد بود.
جردن باروز تاکنون مقابل تعداد زیادی از کشتی‌گیران کشورمان به رقابت پرداخته اما هیچ از کدام از ملی‌پوشان کشورمان در این مبارزات پیروز میدان نبودند. آخرین رقابت باروز مقابل یک کشتی‌گیر ایرانی، علی سوادکوهی بود که این مبارزه در جام یاشاردوغو اردیبهشت امسال انجام شد و سوادکوهی 2 بر یک باخت.
حالا با پایان مسابقات کشتی آزاد جام تختی، باید دید کادر فنی چه زمانی تکلیف 10 وزن اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی را معرفی می‌کند و این بار چه کی مقابل جردن باروز قرار می‌گیرد؟ کشتی‌گیری که اتحادیه جهانی در مورد او نوشت: باروز به دنبال هفتمین طلا.

251 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا