اخبار ورزشی

کار خیر عبدالرزاق حمدالله برای خانواده کودک مغربی/عکس

کار خیر عبدالرزاق حمدالله برای خانواده کودک مغربی/عکس

عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی الاتحاد اعلام کرد که “خانه ای کاملا مجهز” را به خانواده رایان کودک مراکشی اهدا خواهد کرد. رایان چند روز پیش و در اثر حادثه ای در چاه عمیق ۳۰ متری سقوط کرد و در حالیکه این کودک ۵ روز را در این چاه دوام آورد، سرانجام جانش را از دست داد. این حادثه به شدت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سر و صدا به پا کرد.
عبدالرزاق حمدالله در اینستاگرام خود نوشت: درود و رحمت و برکات خداوند متعال بر شما و صلوات و درود بر رسول خدا و همه یارانش باد. ما پنج روز بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم و قلب ما، مراکشی ها، همه اعراب و مسلمانان و حتی همه مردم جهان به درد آمد. این مصیبت وارده را به خانواده شهید رایان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
حمدالله در ادامه نوشت: من تصمیم گرفتم از طرف خودم و خانواده ام و از طرف همه مراکشی ها و مسلمانان، به خانواده رایان کمک کنم و اندکی شادی را به پدر، مادر و برادرانش تقدیم کنم و خانه ای کاملا مجهز به آنها بدهم. از خدا می خواهیم ما را بپذیرد و آن را در ترازوی حسنات همه مسلمانان قرار دهد. این کمک از طرف یک برادر به برادرانش است. همچنین امیدوارم این دعوتی باشد از همه کسانی که می توانند به آنها کمک کنند، اعم از بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران، مسئولان و افراد مشهور.
در چند روز اخیر، مردم مراکش با هشتگ «ریان را نجات دهید» فضای مجازی را تحت‌تأثیر قرار داده‌ بودند. دفتر پادشاهی مغرب در بیانیه‌ای دو شب پیش از فوت «ریان اورام» کودک ۵ ساله خبر داد. عملیات امداد و نجات شنبه شب پس از ۵ روز ماندن این کودک در چاه بیش از ۳۰ متری، این کودک مغربی را از چاه بیرون کشیدند که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.
چهارشنبه گذشته بود که رایان حین گشت‌زنی در روستای «اغران» در اقلیم شفشاون (جنوب تنگه جبل الطارق) داخل یک چاه آب افتاد و این خبر با گذشت چند روز به صدر اخبار مغرب و جهان رسیده است. تنگ بودن چاه به‌ویژه با افزایش عمق آن کار تیم حفاری را سخت کرد و مجبور شود ابتدا به‌موازات آن، با تجهیزات حفاری یک چاه دیگر حفر و بعد از رسیدن به عمق موردنظر حفاری افقی برای رسیدن به ریان را شروع کند که گفته می‌شود بیش از سی متر عمق دارد.
پیش از این طارق تیسودالی بازیکن مراکشی تیم خنت بلژیک پس از اینکه موفق به گلزنی شد، در شادی پس از این گل پیراهنی را با عبارت «رایان» و تصویری از یک قلب به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید:
رسوایی اخلاقی مارک اورماس در آژاکس
مشخص شدن دستیار خارجی وحید شمسایی
حردانی مقابل پیکان بازی می‌کند؟
۲۵۳ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا