اخبار ورزشی

چشمی: چرا سال های قبل تیم ها بیانیه نمی دادند ؟!

چشمی: چرا سال های قبل تیم ها بیانیه نمی دادند ؟!

به گزارش خبرگزاری recive؛ روزبه چشمی بعد از شکست مقابل نساجی در ضربات پنالتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول باید از هواداران معذرت‌خواهی کنم اما واقعاً‌ توان آدمیزاد هم حدی دارد. سرمربی تیم ما مصاحبه کرد و باشگاه هم اعلام کرد که دیگر بیانیه نمی‌دهد و حرف نمی‌زنیم. اما صبح بازی نساجی بیانیه می‌دهد. نتیجه‌اش می‌شود این اتفاقاتی که در بازی افتاده است. دروازه‌بان حریف به دفاع خودشان خورده بازیکن ما هم سر را زده است اما گل مردود اعلام شده دیگر توانی نمانده آیا گناه کردیم و اشتباه کردیم که اکنون صدرنشین لیگ برتر هستیم.
وی افزود: از تک‌تک کسانی که از صدرنشینی استقلال ناراحت شده‌اند معذرت‌خواهی می‌کنم چون اتفاقات آن به جام حذفی هم کشیده می‌شود دیگر در توان ما نیست. سرمربی به ما گفت که حرف نزنید اما مگر می‌شود حرف نزد. بازی حذفی است این همه ما تلاش کردیم. بازی کاملاً یک طرفه بود. بحث فنی بازی را کنار بگذارید. موقعیت گلزنی هم خیلی خراب کردیم این هم درست اما گل صحیح ما مردود اعلام شد.
چشمی با اشاره به بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: در بازی دیروز داور به دنبال این بود که اتفاقی در محوطه جریمه رخ بدهد پنالتی بگیرد اما ما گل سالم زدیم داور به دنبال چیزی است که پیدا کند تا مردود شود. من تصویر را دیدم چیزی در تصویر تلویزیونی پیدا نکردم ایشان چگونه در بازی این گل را خطا دیده است؟ اگر قرار است ما حرف نزدیم شما داوران هم باید درست سوت بزنید. اگر تیم ما بازنده باشد و داور درست سوت زده باشد من از داوری تشکر می‌کنم. مسئولیت باخت را هم سرمربی و هم بازیکنان گردن می‌گیریم.
بازیکن تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: استقلال خودش همین‌گونه موقعیت گلزنی خراب می‌کند. بله، این بحث فنی است اما داور نباید دنبال چیزی بگردد که گل ما را مردود اعلام کند.
وی در مورد ناراحتی هواداران از وقت‌کشی نساجی عنوان کرد: این نوع بازی بود که حریف داشت از نظر فنی هم ما سرتر از حریف بودیم. من نمی‌توانم در مورد حریفان نظر بدهم اما ما از حریف‌ سرتر بودیم و این روشی بود که حریف داشته است.
چشمی در مورد اینکه ممکن است این اتفاقات داوری به لیگ هم سرایت کند، گفت:‌وقتی از لیگ برتر به جام حذفی سرایت می‌کند من نگرانم این اتفاقات به لیگ برتر هم برسد، چه بسا بوده است. در بازی با گل‌گهر در صحنه علی علیزاده پنالتی اعلام شده اما مثل همان صحنه و روی ضربه کرنر بازیکن حریف دستش باز بوده ولی پنالتی اعلام نشده است. داوری که سلیقه‌ای نیست یکسری قانون دارد. صحبتی از کمک داوری ویدیویی در کشور ما هم دیگر نمی‌شود. اکنون کوچک‌ترین کشورها این سیستم را دارند. نمی‌خواهم اشتباهات داوری عمدی است اما با VAR به اشتباهات سهوی داوران هم کمک می‌شود اما اینکه استقلال گل بزند و دنبال داستانی بگردند تا گل را مردود کنند احساس می‌کنم این اتفاقات دیگر سهوی نباشد.
وی ادامه داد: از تک‌تک کسانی که صدرنشینی استقلال به آنها برخورده است معذرت‌خواهی می‌کنم. اما خواهش می‌کنم پیش وجدان خودشان این ۶ هفته‌ای از لیگ که مانده است داستانی پاک در آن پیاده کنید تا هر اتفاقی که هست در زمین فوتبال رخ بدهد. اگر قرار است بیانیه ندهیم همه به زمین فوتبال بچسبیم. اگر بازی صفر بر صفر شد بگویم بازیکنان‌مان موقعیت‌ها را گل نکردند و بازی مساوی شده است اما وقتی داور دنبال بهانه‌ای باشد که گل را مردود کند از توان سرمربی و بازیکن خارج است من و سرمربی باشگاه دیگر نمی‌تواند کاری کند.
بازیکن تیم فوتبال استقلال افزود: وقتی از جایی دیگر برنامه‌ریزی شده است که اگر ما گل زدیم بخواهند گل را مردود اعلام کنند دیگر شدیدتر از این مسئله؛ ما صدر جدول هستیم. پنج باشگاه بیانیه داده‌اند پیکان هم خیلی خوب فوتبال بازی کرد کسی منکر این موضوع نیست اما چرا پیکان باید در مورد ما بیانیه بدهد. چرا سال‌های پیش که تیم‌های دیگر صدرجدول بودند خبری از بیانیه‌بازی نبود. چرا اکنون که ما صدرنشین هستیم ۵-۶ باشگاه بیانیه می‌دهند. باشگاه‌هایی که از نظر رتبه و نه از نظر بازی دخالتی در این موضوع ندارند در حال بیانیه دادن هستند. معلوم است وضعیت چیست یعنی فکر می‌کنید پیکان باید امسال فقط بیانیه بدهد، سال‌های پیش نمی‌توانست بیانیه بدهد. مدیر رسانه‌ای نداش؟ چرا داشت. اما چرا بیانیه نمی‌دادید.
چشمی گفت: اگر ما بیانیه می‌دهیم جواب بیانیه باشگاه‌های دیگر است. سرمربی ما هم مصاحبه تصویری کرد و گفت باشگاه ما دیگر بیانیه نمی‌دهد و بازیکنان هم حرف نمی‌زنند اما بگذارید دیگر، دو روز بعد از این مصاحبه این داستان‌ها را برای ما پیاده کردید. یکسری اتفاقات دیگر در توان سرمربی و بازیکنان نیست و همان اتفاقات رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر داور استقلال-نساجی درباره صحنه جنجالی

اگر لباس‌مان آبی بود داور پنالتی می‌گرفت

مجیدی: داوری که قبلاً شیتیل می گرفت با چه رویی کارشناس داوری شده؟!

۲۵۴ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا