سمنان

چرخ تولید ۶۶ واحد تولیدی راکد به حرکت افتاد/ آغاز به کار مجدد ۱۳۰۰ نفر

چرخ تولید ۶۶ واحد تولیدی راکد به حرکت افتاد/ آغاز به کار مجدد ۱۳۰۰ نفر

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ، علی تشنه دل با اعلام این خبر ، افزود: از تیرماه سال گذشته و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ، ۶۶ واحد تولیدی که به دلایل مختلف تعطیل و از چرخه تولید حذف شده بودند، احیا و به عرصه تولید و اشتغال بازگشتند.

وی با اشاره به سیاست های اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان در تحقق شعار سال و بهبود فضای کسب و کار تصریح کرد: اولویت های اصلی اداره کل بر محورهای تاکید بر ساخت داخل و پشتیبانی و مانع زدایی در واحدهای تولیدی استان بمنظور تحقق رونق و جهش تولید و اجرای طرح های نیمه تمام است که باید بر اجرای هر چه مطلوب تر این سیاست ها هم فکری و همکاری از سوی سایر دستگاه های اجرایی و اقتصادی استان صورت پذیرد.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: برای راه اندازی مجدد این تعداد واحد تولیدی بیش از ۵۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است و زمینه اشتغال مجدد و بازگشت به عرصه کار و تلاش بیش از ۱۳۰۰ نفر فراهم شده است.

علی تشنه دل با بیان اینکه چالش های بسیاری در بخش صنعت ، معدن و تجارت استان وجود دارد اظهار داشت: در تمامی بخش ها باید آسیب شناسی انجام شود و در جهت پیگیری امور و رفع چالش ها و موانع موجود راه کارهای موثر ارائه شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا