اخبار ورزشی

چرا دربی باز هم هفته هشتم است؟/ مجیدی، گل محمدی و فدراسیون راضی‌اند!

خبرورزشی –

برای سومین بار در چهار سال گذشته دربی تهران درست در هفته هشتم برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد تعمد خاصی وجود دارد که حساس ترین بازی سال در میانه‌های فصل برگزار شود و نه در هفته‌های ابتدایی یا آخر فصل.

در لیگ هجدهم و لیگ بیستم هم دربی درست در هفته هشتم برگزار شد و حالا این اتفاق در لیگ جدید تکرار می شود. در این مورد سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات به همکار ما گفته قرعه کشی کامپیوتری است و هیچ تعمدی وجود ندارد اما به نظر می‌رسد از تاریخ برگزاری لیگ همه راضی باشند. از خود سازمان لیگ و فدراسیون گرفته که فعلا درگیر بازی های حساس تیم ملی و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هستند تا یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی. در واقع اگر دربی در هفته‌های ابتدایی لیگ برگزار می‌شد، استقلال هم ضرر می کرد و به همین دلیل فرهاد مجیدی هم مثل یحیی گل محمدی قاعدتاً باید از اینکه دربی حساس پایتخت در هفته هشتم برگزار می شود، راضی باشد.

 در فوتبال اروپا بسیاری از بازی‌های حساس بر اساس قرعه کشی در همان هفته های اول برگزار می‌شود و یا دو تیم مدعی درست در روز آخر با هم پیکار می‌کنند اما تجربه ۲۰ دوره گذشته لیگ برتر نشان می‌دهد که در ایران با وجود صحبت های مسئولان مبنی بر کامپیوتری بودن قرعه کشی، همواره باید شاهد تقابل دو تیم پرطرفدار کشور در میانه‌های فصل باشیم. اتفاقی که امسال هم تکرار خواهد شد و احتمالا پرسپولیس و استقلال در آذرماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا