خوزستان

چرا ادوات سنگین در محل آواربرداری متروپل به کار گرفته نمی‌شود؟

چرا ادوات سنگین در محل آواربرداری متروپل به کار گرفته نمی‌شود؟

به گزارش خبرگزاری recive از خوزستان , احسان عباسپور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت متروپل اظهار کرد: بعد از فروریختن برج‌های دوقلوی مترو پل، تعدادی از هموطنان ما در زیر آوار مدفون شده‌اند.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار ۱۶ فوتی و ۳۷ مصدوم داشتیم که ۳۴ نفر از این افراد مداوا شده و از بیمارستان مرخص شده‌اند. در تلاش هستیم سه نفر دیگر نیز هرچه سریعتر از بیمارستان مرخص شوند.

فرماندار آبادان گفت: همه نیروهای نظامی، امنیتی و امدادی با لجستیک و تجهیزات کامل از روز اول در منطقه حضور دارند. اگر در فیلم‌ها مشاهده می‌شود لودر و یا جرثقیل‌های بزرگ در محل نیست، به معنای آن نیست که این ادوات وجود ندارد.

عباسپور با بیان اینکه هر لحظه احتمال ریزش کل ساختمان مترومل وجود دارد، ادامه داد: این ادوات با توجه به ضعفی که در سازه متروپل وجود دارد در نزدیکترین نقطه از ساختمان دپو شده‌اند. استفاده از تجهیزات سنگین را با حساسیت بسیار خاصی دنبال می‌کنیم زیرا ممکن است سازه متروپل به واسطه ارتعاشات بسیار زیاد دچار مشکل شود و حادثه ثانویه به وجود بیاید که تبعاتی بسیار بیشتر از حادثه اول خواهد داشت.

وی افزود: امدادگران در منطقه به صورت ۲۴ ساعته در حال تلاش هستند. در شرایط فعلی که واقعا سازه ناپایدار است از مردم درخواست دارم در محیط کارگاهی تجمع نکنند تا خدای نکرده اتفاقات بدی رقم نخورد.

فرماندار آبادان‌ گفت: از مردم درخواست داریم اخبار این حادثه را تنها از رسانه‌های رسمی و مورد تایید پیگیری کنند و تا زمانی که خبری تایید نشده است اقدام به بارنشر اخبار در فضای مجازی نکنند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا