سمنان

پیشکسوتان اهل قلم سرمایه های حوزه نشر هستند

پیشکسوتان اهل قلم سرمایه های حوزه نشر هستند

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان یاسر احمدوند امروز چهارشنبه درادامه سفر خود به استان سمنان در دیدار با دیدار با اسماعیل همتی از نویسندگان و فعالان فرهنگی سمنان، از تلاش ها و فعالیت های وی در حوزه نشر و تالیف تجلیل کرد وگفت: تولیدات وآثار پیشکسوتان ارزشمند بوده وهمواره از آن ها حمایت می شود.

وی در این دیدار که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان و همراهان نیز حضور داشت در جریان فعالیتها و تولیدات ادبی اسماعیل همتی مولف و ناشر سمنانی قرار گرفت.

در این دیدار که در منزل این نویسنده پیشکسوت انجام شد استاد همتی گوشه ای از فعالیت های خود ارائه کرد و گفت: از سال ۵۳ در این عرصه وارد شده و در حوزه های، کودک و نوجوان و ادبیات نمایشی فعلالیت ادبی داشته است.

همچنین بنا به گزارش خبرنگار ما ، علی اکبر ابراهیمی در بازدید از چاپخانه شرکت طنین افق شرق ایرانیان با مدیران این چاپخانه دیدار و در جریان فعالیت ها و مسایل و مشکلات این واحد چاپی قرار گرفت.

مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید همچنین مجوز چاپ افست را به علیرضا نشاطی اصل مدیر مسوول این چاپخانه اعطا کرد.

وی در ادامه سفر به شهرستان گرمسار همچنین با حسن معینیان جانباز 20 درصد و برادر شهید گرانقدر “زین العابدین معینیان” دیدار و از مقام ایثارگران و شهدا تجلیل کرد.

این جانباز که راوی دفاع مقدس است در عرصه فرهنگ نیز چندین کتاب تالیف و به چاپ رسانده است و از فعالان اهل قلم شهرستان گرمسار است.

در این برنامه ها رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، کارشناس چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند.

مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان سمنان امروز از چندین چاپخانه در شهرستانهای مختلف این استان بازدید و در جریان روند فعالیت ها و پیشرفت صنعت چاپ استان سمنان قرار خواهد گرفت.

در استان سمنان قریب 120 چاپخانه افست و دیجیتال فعال است.

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا