اجتماعی

پیش‌بینی هوای تهران؛ از باد و باران تا کاهش دما طی روزهای آینده

پیش‌بینی هوای تهران؛ از باد و باران تا کاهش دما طی روزهای آینده

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران، برای امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه) با فعالیت سامانه بارشی در بعضی ساعات در بخش‌های مرکزی استان احتمال بارش پراکنده باران در بخش‌های شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات مه و بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

برای روز جمعه تا شنبه (۲۹ تا ۳۰ بهمن‌ماه) آسمان نیمه ابری گاهی ابری و از شنبه شب (۳۰ بهمن‌ماه) تا یکشنبه (اول اسفندماه) با توجه به فعالیت سامانه بارشی وزش باد به همراه بارش باران و در مناطق جنوبی و مرکزی و در ارتفاعات بارش به‌صورت برف و کولاک برف و در بعضی ساعات همراه با پدیده مه مورد انتظار است.

طی روزهای چهارشنبه تا جمعه (۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه) به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری و صنعتی در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات پرتردد غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود  همچنین از امروز تا صبح جمعه (۲۷ تا ۲۹ بهمن‌ماه) شاهد کاهش نسبی دما و از روز جمعه تا شنبه(۲۹ تا ۳۰ بهمن‌ماه) شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

همچنین آسمان تهران فردا (۲۸ بهمن‌ماه) نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده و گاهی وزش باد ملایم و در بعد از ظهر کاهش ابر با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۲۹ بهمن‌ماه) نیمه ابری تا ابری وهمراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

۴۷۲۳۳

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا