سمنان

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در پی صعود تیم پارت سمنان

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در پی صعود تیم پارت سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ؛ سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در پیامی صعود تیم فوتبال ساحلی پارت سمنان به لیگ دسته یک کشور را تبریک گفت.

سیدمحمدتقی علوی در پیام خود آورده است:

“جوانان غیور و حماسه آفرین تیم پارت سمنان با درخشش خیره کننده خود در رقابت های فوتبال ساحلی کشور بار دیگر افتخارآفرین شدند و برگ زرین دیگری به افتخارات ورزش استان افزودند.

افتخارآفرینی های ورزشکاران استان سمنان در عرصه های مختلف ورزشی در روزهای اخیر در ووشو ، کاراته، فوتبال ، تکواندو، هندبال و… که افتخاری بزرگ در سطوح حرفه ای ورزش استان می باشد، موجب شادی مضاعف مردم و جامعه ورزش استان شده است .

اینجانب اصالتاً از طرف خود و نیابتاً از طرف جامعه ورزش و جوانان این موفقیتهای غرورانگیز را به مردم عزیز و شریف استان سمنان به ویژه جامعه فوتبال تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات تمامی مسئولین استان ، شهرستان ،دست اندرکاران ، مربیان و بازیکنان تیم های ورزشی بابت این پیروزی های بزرگ قدردانی می کنم و از خداوند منان توفیقات هرچه بیشتر فرزندان شایسته ایران اسلامی را خواستارم.

امید است کسب این موفقیت مقدمه ای برای پیروزی های دیگر و شادمانی های مستمر برای مردم عزیز استان قهرمان پرور سمنان باشد.

گفتنی است تیم شایسته فوتبال ساحلی پارت سمنان دررقابتهای فوتبال ساحلی مناطق کشور به یاری خدا وهمت بچه های متعصب تیم توانست باشکست رقیبان سرسخت ، به لیگ یک ایران صعود کند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا