کردستان

پوشش بیمه ای مادران داری سه فرزند و بیشتر

پوشش بیمه ای مادران داری سه فرزند و بیشتر

به گزارش خبرگزاری recive از سنندج، احمد توانا مدیر کل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مادران غیرشاغل روستائی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر هستند بر مبنای ماده ۲۱ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به صورت رایگان تا زمان بازنشستگی تحت پوشش چتر بیمه اجتماعی در این صندوق قرار می‌گیرند.

وی افزود: مشمولین می‌توانند با مراجعه به دفاتر کارگزاری یا مراجعه به نشانی WWW.ROOSTAA.IR و ورود به بخش ثبت نام مرحله نخست مادران روستایی و عشایر(غیر شاغل) نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

مدیر کل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کردستان بیان کرد: با توجه به اولویت بندی ثبت نام مشمولین از سوی ستاد ملی جمعیت؛ مرحله پیش ثبت نام نخست مربوط به مادرانی است که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاترایشان از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد متولد شده باشد.

توانا خاطرنشان کرد: پس از تخصیص بودجه با بررسی احراز شرایط متقاضیان از طریق سازمان ثبت احوال کشور، تایید استعلام سایر صندوق ها مبنی بر عدم بیمه پردازی و مستمری بگیر بودن، فرآیند ثبت نام تکمیل و نتیجه نهایی به متقاضی از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا