هرمزگان

پوستر همایش بین‌المللی حاج قاسم سلیمانی در پارسیان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری recive از پارسیان، پوستر اولین همایش بین‌المللی مقاومت و پیشرفت با محوریت مکتب حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز در پارسیان رونمایی شد.

مکتب حاج قاسم مکتب مقاومت و پیشرفت است

حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان در مراسم رونمایی از این پوستر اظهار داشت: مکتب حاج قاسم مکتب مقاومت و پیشرفت است لذا برنامه‌های مطلوب و خوبی در هفته بصیرت و مقاومت خواهیم داشت.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تولید برنامه‌های محتوایی گفت: ما باید آرمانی که این شهید بزرگوار دنبال می‌کردند را دنبال کنیم و برنامه‌ها بایستی مردم‌محور باشد.

امام جمعه پارسیان ضمن ابراز خرسندی از میزبانی همایش حاج قاسم تاکید کرد: دبیرخانه دائمی همایش سردار سلیمانی در پارسیان مستقر خواهد شد و متولیان برگزاری همایش احکام خود را دریافت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام بارانی در ادامه خاطرنشان ساخت: رویکرد همایش علمی هست و دانشگاه‌ها و مجامع علمی نقش پررنگی در همایش خواهند داشت.

کرامت انسانی در نگاه شهید سلیمانی موج می‌زد

مجتبی رضاپور فرماندار پارسیان در حاشیه رونمایی از پوستر همایش بین‌المللی حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار recive اظهار داشت: همه ما و انسان‌های آزاده مدیون رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و باید دین خود را نسبت به این شهید بزرگوار ادا کنیم.

وی اضافه کرد: احترام به بشر فارغ از هر دین و نژاد و مذهب یکی از خصوصیت‌های ذاتی این شهید بزرگوار بود و کرامت انسانی را در راس فعالیت‌های خود قرار می‌دادند.

فرماندار شهرستان پارسیان با اشاره به جهان شمول بودن سردار سلیمانی خاطرنشان ساخت: با شهادت سردار سلیمانی همه کشورهای آزاده ابراز لطف و محبت کردند و یاد این شهید عزیز ما را گرامی داشتند و این نشان‌دهنده قدرت نفوذ معنوی سردار دل‌ها است.

رضاپور با اشاره به برگزاری همایش سردار سلیمانی در پارسیان نسبت به خروجی این همایش ابراز امیدواری کرد و افزود: برگزاری همایش آن هم در تراز بین‌المللی و با حضور میهمانان خارجی از جبهه مقاومت می‌تواند به تثبیت فرهنگ و ایثار و مقاومت در بین آحاد مردم و به‌خصوص نسل جوان کمک کند.

انتهای پیام/3264


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا