اجتماعی

پلیس امنیت تهران خبر داد: کشف حدود ۶ تن گوشت و مرغ غیربهداشتی

پلیس امنیت تهران خبر داد: کشف حدود ۶ تن گوشت و مرغ غیربهداشتی

به گزارش recive بر اساس اعلام سایت پلیس، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی گوشت و مرغ به صورت غیربهداشتی در یک انبار بزرگ در محله فردوس،‌ ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران با انجام بررسی‌های تخصصی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

وی افزود: روز گذشته پس از  هماهنگی‌های قضائی،  تیمی از ماموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و در بازرسی از این محل ۵ تن و ۸۵۰ کیلو گوشت و مرغ که فاقد مجوزهای لازم از اداره بهداشت بودند و در یک محیط غیربهداشتی دپو و نگهداری شده بود، کشف و برای بررسی‌های بیشتر به اداره دامپزشکی شهر تهران تحویل شد.

سرهنگ مرادی در ادامه با بیان اینکه بخش زیادی از گوشت و مرغ‌های موجود در این انبار به علت فقدان محیط مناسب سردخانه‌ای فاسد و غیرقابل استفاده شده بود، تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به جرم ارتکابی معترف شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران  به پلمب این انبار اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده  را ۲۰میلیارد ریال محاسبه کرده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست، از طریق سامانه پلیسی ۱۱۰ گزارش‌های خود را در این رابطه به صورت شبانه‌روزی به پلیس اعلام کنند.

۲۳۵۲۳۵

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا