سیاسی

پشت پرده درخواست وکالت از مردم ایران چیست؟ / کسانی که با طناب پوسیده رضا پهلوی به ته چاه می روند

پشت پرده درخواست وکالت از مردم ایران چیست؟ / کسانی که با طناب پوسیده رضا پهلوی به ته چاه می روند

جریان شرایط امروز حاکم بر جامعه ما و نگاه‌های ساده‌لوحانه‌ای که حاضر هستند با هر طناب پوسیده‌ای خود را به چاه بیندازند. گویا مدعیان و به خیال خود جانشینان سلطنت خواستار بیعت شده‌اند. مرفهین بی‌درد و میراث‌خوار ثروت بادآورده پدر، وکالت از مردم ایران خواسته است.
بر پایه کدامین منطق و دانش حقوقی، چنین بیانیه‌ای صادر کرده‌ای؟ این بیعت برای سلطنت است یا وکالت برای رهبری آزادی و دموکراسی؟ در کنار نامفهومی واژه وکالت در این بیانیه، هنوز هم نگاه‌های دیکتاتورمآبانه در کلام‌تان موج می‌زند که سر خود بریدید و دوختید و به رفراندوم گذاشتید. شما که مدال افتخار پدرانت را بر سینه داری و جار می‌زنی که حتما پسری هستی که نشان از پدر دارد و در این روزهای سخت و تاریک خود را منجی موعود و دایه دلسوز میدانی، بدان نه ما فراموش می‌کنیم و نه تاریخ فراموش خواهد کرد، ژنوسیدهایی که به بهانه انسجام و به جرم مرکزگریزی که در حقیقت شکل دادن به ‌حکومت اتوریته بود، را در قبال اقوام ایرانی رقم زدید، که چه بسا کم از هولوکاست و کوره‌های آدم‌سوزی آدولف هیتلر نازیسم نبود یا قتل عام‌های ددمنشانه‌ای که به قول ویلیام داگلاس نظیرش را فقط می‌توان در جنایات کانکیستادورها (فاتحین اسپانیایی) هنگام ورود به امریکای جنوبی و مکزیک شنید. سرهای بریده و ورقه‌های آهنین گداخته، لهو و لعب‌های سرکرده‌گان‌تان با اجساد مردم محروم و ستمدیده اقوام چون لکه ننگی بر پیشانی‌تان حک شده و خون‌هایی که دگربار رنگ سرخ آن از کارنامه سلطنت‌تان با هیچ آبی پاک نخواهد شد .

به آتش کشیدن و بمباران سیاه چادرها را فراموش نخواهیم کرد. نسل‌کشی و اعدام‌های دسته‌جمعی اقوام را فراموش نخواهیم کرد. فقر و فلاکت روزبه‌روز مردم علی‌رغم درآمدهای حاصل از دوپینگ نفتی را فراموش نخواهیم کرد، تبعیض و بی‌عدالتی که در هر دوره‌ای طلایه‌دار زندگی این مردمان بوده و است را فراموش نخواهیم کرد. آری شما هم چون دیگران زدید و بردید و خوردید و سوختید و خواستید از خاکستر این مردم همیشه ستمدیده، بار دیگر ایران را بسازید. شهسواران میدان شیرین سخن این روزهای سخت، تاریخ به ما نشان داده و فراز و فرودها خوب به ما یاد داده که کسانی که رگه‌هایی از استبداد و دیکتاتوری در وجودشان ریشه دوانیده، قدمی برای آزادی و دموکراسی این مردم ستمدیده نخواهند برداشت و ما خستگان از وطنی با تاریخی از اتوریته و استبداد و خاطرات ارباب رعیتی که نتیجه‌ای جز فقر و فلاکت و بدبختی برای این سرزمین و این مردم نداشته و این‌بار دیگر با هر طناب پوسیده‌ای خود را به چاه نخواهیم انداخت.

23302

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا