سمنان

پروژه آبرسانی به مناطق محروم استان با اعتباری بیش از ۵۰‌ میلیارد تومان، در حال اجراست

پروژه آبرسانی به مناطق محروم استان با اعتباری بیش از ۵۰‌ میلیارد تومان، در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان روز پنجشنبه بیستم بهمن ماه در آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان افزود: احیاء ۱۲۰ چشمه قنات استان از محل اعتبارات ویژه سفر ریاست محترم جمهوری به استان از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در استان سمنان است .

وی خاطرنشان کرد: همزمان با حضور دکتر محرابیان وزیر نیرو در استان و آغاز عملیات اجرایی نیروگاه های خورشیدی، چهار تفاهمنامه جدید نیز در این راستا منعقد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه در دهه فجر سال ۱۴۰۰ تا دهه فجر سال ۱۴۰۱ در حوزه ارزش اعتبار پروژه ها، ۲۳۷ درصد رشد داشتیم، خاطرنشان کرد: این امر نشان از اقدام جهادی دولت سیزدهم است.

استاندار سمنان تاکید کرا: در ۹ ماهه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل، اعتبار دهیاری های سطح استان ۱۱۶ درصد افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد:بالغ بر ۴۹۱ مصوبه در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم روستاهای استان در قالب برگزاری ۳۰۰ سفر به روستاها مصوبه گردید که تا امروز بیش از ۸۰ درصد مصوبات اجرایی شده است.

هاشمی یاد آور شد: از محل سفر ریاست‌ محترم‌ جمهوری به استان، اعتبار خوبی برای تکمیل و بهره برداری از بسیاری پروژه های نیمه‌تمام که سالها تعطیل مانده بود، تخصیص یافت.

استاندار سمنان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر، تصریح کرد: در پنج قرن گذشته و قبل از نظام‌ جمهوری اسلامی، با تجاوز دشمنان بخش هایی از محدوده جغرافیایی کشور کاهش یافت، اما پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و عمر با برکت‌ نظام‌ جمهوری اسلامی، یک وجب از خاک ایران توسط دشمنان از کشور جدا نشد

.وی بالاترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران، مشارکت سیاسی مردم که دانست و بیان داشت: بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها بوقوع پیوست، اما به دلیل نبود رهبری، مرجعیت و ولایت، به نتیجه نرسید.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا