خوزستان

پروژه‌های جدید برق دزفول به بهره‌برداری رسید

پروژه‌های جدید برق دزفول به بهره‌برداری رسید

محسن نمازی رییس اداره برق شهرستان دزفول امروز، ۲۷ بهمن ماه در جلسه بهره‌برداری از پروژه‌های اجرا شده در استان که در محل فرمانداری شهرستان دزفول برگزار شد، با ارایه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته توسط مدیریت برق شهرستان دزفول، اظهار کرد: در سال جاری حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار صرف زیرسازی، ساخت و اصلاح شبکه‌های برق شده که ۵۰ درصد از این اعتبار در مناطق کم‌برخوردار مانند روستاها و حاشیه‌ شهرها صرف شده است و طبق پروژه‌های انجام‌شده دورترین نقطه‌ در حال برق‌رسانی، دهستان احمد فداله است.

وی افزود: بازسازی و اصلاح شبکه‌های برق ۲۴ روستای بخش مرکزی، چغامیش، سردشت و شهیون با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد ریال صورت گرفته است. همچنین برای روستاهای فاقد برق که دسترسی جاده‌ای نداشتند با صرف ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، پنل خورشیدی نصب شده و برای رفاه ساکنان و جلوگیری از مهاجرت افراد از بخش های روستایی به مناطق شهری، سالانه ۱۰ میلیون تومان هزینه صرف تعویض باتری این پنل‌ها می‌شود. همچنین با همکاری فرماندار و نماینده شهرستان، برای بازسازی پنل‌های خورشیدی آسیب‌دیده حدود یک میلیارد تومان اعتبار دریافت شده است.

رییس اداره برق شهرستان دزفول تصریح کرد: در راستای این موضوع، پروژه تبدیل سیم به کابل در حال اجرا است. شبکه سیم‌های مسی جمع‌آوری و کابل‌های خودنگهدار نصب می‌شوند. این پروژه در مناطقی همچون کوی اندیشه و کوی پردیس به اتمام رسیده است و در هفته آینده این اقدامات در کوی امید و روستای حمزه اجرایی می‌شود.

وی در خصوص تامین روشنایی معابر گفت: در خیابان ۴۵ متری روشنایی سنتی جمع‌آوری و چراغ‌های LED نصب شده و همچنین ضلع جنوبی بلوار دانش هم آماده بهره‌برداری است و سکنه مهرشهر از روشنایی کامل برخوردار خواهند شد. همچنین مسیر زیباشهر تا سه راهی سردشت تا دو ماه آینده و نزدیک به ایام عید روشن خواهد شد.

نمازی اظهار کرد: این اقدامات نتیجه همدلی همه مسئولین و همیاری مدیر عامل شرکت توزیع برق خوزستان و مدیرعامل حوزه ستادی شرکت توزیع است.

 بهره‌برداری از پروژه‌های اجرا شده و کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید با حضور خدری، مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان، نماینده شهرستان در مجلس اسلامی، معاون استاندار و ‌فرماندار ویژه شهرستان دزفول، امام جمعه شهرستان و مدیران ادارات و شورای‌های دزفول در محل فرمانداری برگزار شد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا