کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تسهیلات توسط بانک مهر ایران/ ارائه کارت خرید کالای ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مهرداد آرمین در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۳۸۶ با سرمایه ۱۵ هزار میلیارد در کشور تاسیس شد، گفت: این بانک با ۵۳۰ شعبه در سطح کشور و ۹ شعبه در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال ارائه خدمت به مردم است.

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم، اشتغال، کارآفرینی و رفع احتیاجات ضروری مردم از اهداف تاسیس این بانک است، افزود: این بانک به عنوان اولین و بزرگترین بانک قرض‌الحسنه ایران که جایگاه ویژه در بین بانک‌های اسلامی دارد در استان کهگیلویه و بویراحمد مشارکت خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است.

وی بیان کرد: در زلزله سی‌سخت بانک مبلغ ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفت و به افرادی که از طرف فرمانداری مشخص شده بودند پرداخت کرد و همچنان در حال پرداخت به متقاضیان هستیم.

این مسئول در بانک مهر ایران ادامه داد: اختصاص ۵ میلیارد ریال به خانه‌های بهداشت خسارت دیده از زلزله در سی‌سخت و اختصاص حقوق یک تا چند روز کارکنان بانک در سراسر کشور به زلزله‌زدگان سی‌سخت از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی بیان کرد: خرید تجهیزات کرونا از دیگر اقدامات بانک بود که در خرداد ۷ میلیارد و در آبان ماه ۸ میلیارد ریال تجهیزات مقابله با کرونا خریداری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفت.

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اقبال مردم از این بانک گفت: در حال حاضر ۱۵۷ فقره تسهیلات ویژه اقشار مختلف در حوزه‌‌های مختلف کمیته امداد، ازدواج، بنیاد مسکن  و مددجویان بهزیستی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بانک از ابتدای فعالیت تاکنون ۱۵۷ هزار فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده،  افزود: در زمینه تسهیلات ازدواج ۵۱۲ فقره تسهیلات به ارزش ۴۵۸ میلیارد ریال پرداخت شده است، ضمن اینکه بانک ۱۱ مورد تسهیلات نیروگاه خورشیدی پرداخت کرده که در سطح کشور فقط استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات این حوزه را پرداخت کرده‌اند.

آرمین با بیان اینکه پرداخت تسهیلات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در بانک قرض‌الحسنه  مهر ایران نسبت به سایر بانک‌ها افزایش یافته است، گفت: تعداد یک هزار و ۹۷۶ عدد کارت خرید کالا به مبلغ ۴۰۲ میلیارد ریال با کارمزد دو یا سه درصد در اختیار متقاضیان قرار گرفت که از فروشگاه طرف قرارداد کالای ایرانی خریداری کنند که در فروشگاه امرسان، پاکشوما و اسنوا تخفیف خوبی ارائه می‌شود.

مدیر امور شعب بانک مهر ایران بیان کرد: در طرح همیاران مهر ۳۱۳ مورد تسهیلات پرداخت شده که به لحاظ تسهیلات پرداختی در جایگاه هفتم کشور هستیم.

وی بیان کرد: بانک تسهیلات برای خرید گوشی و لپ‌تاب دارد تا مشکلات خانواده‌ها در این خصوص را حل کند،بانک در استان خدمات ارزشمندی ارائه کرده و ۲۵ درصد مشتریان را به لحاظ ارائه و تنوع خدمات تحت پوشش قرار داده و در نظر دارد امسال و سال آینده خدمات خود را افزایش دهد.

مدیر امور شعب بانک مهر ایران بیان کرد: حقوق بگیران ادارات و سازمان‌ها می‌توانند با افتتاح حساب‌ در این بانک ضمن مدیریت حقوق از امتیازات این بانک با کارمزد ۴ درصد بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه دانشجویی، تسهیلات خانه‌های روستایی و برق روستایی گفت: بانک قرض‌الحسنه متکی به منابع مردم است و از افراد توانمند که دوست دارند در کارهای عام‌المنفعه سهیم باشند دعوت می‌کنیم با افتتاح حساب از معدل حساب خود برای کمک به افراد  نیازمند استفاده کنند.

آرمین با اشاره به شعار “کارت بانک مهر کارت زندگی مردم ایران” عنوان کرد: هدف این بانک کسب سود نیست بلکه رفع ضروریات مردم در همه بخش‌ها است، در این بانک نه سودی پرداخت می‌شود نه سودی داده می شود تمام تسهیلات با سود ۴ درصد است.

مدیر امور شعب بانک مهر ایران خاطرنشان کرد: در حوزه الکترونیک، بانک خدمات خوبی انجام داده و هر روز تعداد این خدمات بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا