یزد

پذیرش 106 بیمار کرونایی جدید در یزد/تاکنون 80 درصد مردم استان واکسینه شدند

دکتر ابراهیم سلمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به اهمیت افزایش سرعت واکسیناسیون در استان، اظهار کرد: شهروندان باید بدانند تزریق واکسن علاوه بر تأمین نسبی سلامت خود کاهش ابتلا به کویید ۱۹ بین اقشار مختلف به ویژه کودکان و سالمندان را نیز به همراه دارد.

وی با بیان این‌که طی شبانه روز گذشته حدود ۱۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان پذیرش شدند، افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰ بیمار مشکوک به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه یزد بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه با بیان این‌که در حال حاضر، ۳۹۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند، گفت: تا انجام واکسیناسیون حداکثری، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات ضروری است.

۶۱ درصد دانش آموزان در استان یزد واکسینه شدند

 دکتر مسعود شریفی نیز با بیان این‌که تاکنون  بیش از ۶۰۰ هزار نفر در استان یزد دوز اول واکسن را دریافت کردند، تصریح  کرد: از ابتدای شروع واکسیناسیون در استان، یک میلیون و ۷۶ هزار و ۲۵۷ دوز واکسن در استان یزد تزریق شده است.

وی  با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در بحث واکسیناسیون، افزود: بر اساس اطلاعات ثبت شده تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار یزدی دوز اول و ۳۷۲ هزار و ۱۴۳ دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد با بیان این‌که در حال حاضر ۸۰ درصد گروه سنی ۱۸ سال به بالا در استان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: تاکنون حدود ۶۱ درصد دانش آموزان نیز در استان یزد واکسینه شدند.

انتهای پیام/الف


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا