یزد

پایان هفته ای سرد در انتظار یزدی ها

سیدعباس میرحسینی در گفت و گو با فارس اظهارداشت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان در چند روز آینده صاف تا کمی ابری و برای امروز افزایش دما پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه از سه شنبه تا آخر هفته جاری کاهش دما در پیش داریم افزود: در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش سرعت باد، گاهی وزش باد نسبتاً شدید با احتمال گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان گفت: دمای هوای امروز شهر یزد در گرمترین ساعت به ۳۳ درجه و در خنکترین ساعت به ۱۵ درجه بالای صفر می‌رسد.

وی در خصوص هشدارهای این سازمان به کشاورزان و دامداران برای پایان هفته پیرامون پیش بینی و آماده سازی سیستم های گرمایشی عنوان کرد: کشاورزان از هرگونه عملیات باغی به ویژه کوددهی و آبیاری پرهیز کرده و از روشن کردن وسایل گرمایشی که موجب بیداری درختان می شوند خودداری کنند.

میرحسینی تصریح کرد: دامداران وسایل گرمایشی را برای متعادل کردن دمای نگهداری دام های تازه متولد شده آماده سازی کنند و با توجه به وزش باد از شعله افکنی در محیط دامداری خودداری نمایند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: در پایان هفته جاری و اوایل هفته آینده دمای شبانه در نواحی سردسیر استان به نزدیک صفر درجه نیز می‌رسد.

انتهای پیام/ص

انتهای پیام/ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا