اخبار ورزشی

پایان تلخ فصل برای کریستیانو رونالدو

پایان تلخ فصل برای کریستیانو رونالدو

به گزارش خبرگزاری recive؛ منچستریونایتد امروز و در آخرین بازی فصل خود در خانه کریستال پالاس مهمان این تیم خواهد بود. فصل فاجعه بار و تلخ شیاطین سرخ بالاخره به پایان می‌رسد و هواداران این تیم امیدوارند سال آینده و با حضور اریک تن هاخ روی نیمکت، نتایج دیگری در لیگ برتر برای این تیم رقم بخورد. بازیکنان منچستر یونایتد به‌خوبی می‌دانند که کسب هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی در سلهرست پارک برابر تیم سرسخت پت ویرا می‌تواند منجر به صعود آنها به لیگ کنفرانس اروپا شود.
در صورت شکست یا تساوی در خانه پالاس و پیروزی وستهام در برایتون در مسابقات امروز، شیاطین سرخ در هفته پایانی به رده هفتم سقوط خواهد کرد و حتی فرصت حضور در لیگ اروپا را نیز از دست می‌دهند. اما کریستیانو رونالدو، به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن، دیدار روز آخر منچستریونایتد در لیگ برتر مقابل کریستال پالاس را از دست داد است.
بدین‌ترتیب این ستاره پرتغالی فصل را با ۱۸ گل زده و احتمالا رده سوم جدول بهترین گلزنان فصل لیگ برتر به پایان خواهد برد. اگرچه کریستیانو رونالدو از نظر فردی در لیگ دشوار انگلیس عملکرد قابل قبولی داشت، اما یونایتد با ثبت رکورد کمترین امتیاز تاریخ خود در لیگ برتر، نمایشی فاجعه بار داشته و اصلا نتوانست انتظارات هواداران پرتعداد خود را برآورده کند.
بیشتر بخوانید:

وقتی سنگ‌های تبریز پیشانی مجیدی را زخمی کرد!/عکس

تکلیف طارمی مشخص شد

حرکت جالب و ارزشمند سرمربی تراکتور برای نجات گل‌محمدی
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا