اخبار ورزشی

پاسخ کمیته تعیین وضعیت به شکایت استقلال از شهرخودرو

پاسخ کمیته تعیین وضعیت به شکایت استقلال از شهرخودرو

به گزارش خبرگزاری recive؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون به شرح زیر است:
* در پی شکایت حسین دوستدار از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 627 و 153 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 35 میلیون و 471 هزار و 935 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 122 میلیون و 847 هزار ریال قرار رد صادر کرد.
* با توجه به شکایت علی میکائیلی از باشگاه فردوس قم، این باشگاه به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ چهار میلیون و 360 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 50 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.
* در پرونده شکایت علیرضا ربیع‌زاده از باشگاه شهرداری بندرعباس، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 600 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.
* در پی شکایت باشگاه استقلال تهران از محمد جواد کیا و باشگاه شهر خودرو، کمیته وضعیت دعوی باشگاه استقلال تهران علیه محمد جواد کیا مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام کرد. همچنین دعوی باشگاه استقلال علیه باشگاه شهر خودرو مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت را نیز مردود اعلام کرد.
* با توجه به شکایت علیرضا محمودی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 293 میلیون و 153 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 28 میلیون و 190 هزار و 735 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 116 میلیون و 847 هزار ریال قرار رد صادر کرد.
* در پی شکایت میلاد بحرانی‌پور از باشگاه شهرداری بندرعباس، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 380 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.
* با توجه به شکایت عباس یحیی بیگی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 247 میلیون و 153 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 27 میلیون و 187 هزار و 935 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 152 میلیون و 847 هزار ریال قرار رد صادر کرد.
* در پرونده شکایت محمد غلامی از باشگاه سپیدرود رشت درباره دعوی خواهان به میزان یک میلیارد ریال، کمیته وضعیت قرار رد دعوی را صادر کرد.
* در پی شکایت پوریا غلامی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 35 میلیون و 153 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 22 میلیون و 566 هزار و 335 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 154 میلیون و 847 هزار ریال قرار رد صادر کرد.
* با توجه به شکایت پویا عزیزپور از باشگاه شهرداری بندرعباس، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 800 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.
آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ، در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظر خواهی خواهد بود.

258 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا