سیاسی

پاسخ بسیار دردناک ایران به تهدیدات صهیونیست‌ها/ موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی آماده است

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تهدید اخیر صهیونیست‌ها در حمله نظامی به ایران اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس هیچگاه تا این اندازه بحران مشروعیت نداشته است؛ هم اکنون به جای پاسخگو بودن سعی می‌کند دیگران را تهدید کرده و به آنها حملات لفظی داشته باشد این در حالی است که صهیونیست‌ها هیچ گاه توجهی به توانمندی‌های نظامی و دفاعی دیگر کشورها نداشته‌اند ولی با این حال از پاسخ قاطع و کوبنده جمهوری اسلامی ایران به آنها مطلع هستند.

وی افزود: جایگاه رژیم صهیونیستی هیچ گاه تا این حد متزلزل نبوده است و همه آزادگان دنیا می‌دانند اتفاقاتی که در سرزمین‌های این موجود نامشروع در حال رخ دادن است با همه اصول انسانی در تضاد است.

نماینده مردم چابهار در مجلس تصریح کرد: صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به کوچک‌ترین تهدیدات آنها دردناک است.

سعیدی افزود: صهیونیست‌ها چون در عمل چیزی ندارند، تنها دستاویزشان تهدیدات رسانه‌های و فضاسازی است و رژیمی که در برابر حزب الله لبنان بارها شکست خورده، نمی‌تواند در برابر جمهوری اسلامی با انبوهی از موشک‌های نقطه زن خط و نشان بکشد، لذا این تهدیدات آنها علیه ایران انحرافی بوده و نباید به آن توجهی کرد.

انتهای پیام/ 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا