سمنان

٢٠ میلیارد تومان از فروش املاک مازاد آموزش و پرورش سمنان به استان بازگشت

٢٠ میلیارد تومان از فروش املاک مازاد آموزش و پرورش سمنان به استان بازگشت

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، عادل خالقی در نشستِ حمیدرضا خان محمدی رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با جمعی از خیران مدرسه‌ساز و گروه‌های جهادی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان افزود: املاک مازاد آموزش و پرورش استان در قالب طرح مولدسازی ۲۰ میلیارد تومان به فروش رفت و ۱۰۰ درصد این اعتبارات به استان بازگشت.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بیان کرد: تغییر کاربری املاک مازاد آموزش و پرورش استان به جای فروش در طرح مولدسازی در اولویت است.
وی تاکید کرد: توسعه مدارس در استان سمنان نیازمند همراهی خیران است و انتظار می‌رود در این زمینه یاری بیش از پیش یاریگر باشند.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: ایجاد هنرستان جوار صنعت مطابق با سند تحویل بنیادین در دستور کار آموزش و پرورش استان است.
وی ادامه داد: سند قرآنی در استان سمنان تصویب شد و در حال بهره‌برداری است و تدوین و اجرای این سند اقدامی ارزشمند محسوب می‌شود.

ساخت مدرسه در حاشیه شهرها مورد توجه باشد
رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان سمنان گفت: ساخت مدرسه در مناطق مسکن مهر و حاشیه شهرها در اولویت قرار بگیرد.
علی‌اصغر جمعه‌ای اظهار کرد: ساخت مدرسه در حاشیه شهرها یک ضرورت است و باید مورد توجه باشد.
وی با بیان اینکه ۶۰ دانش‌آموز مبتلا به اوتیسم فقط در شهر سمنان وجود دارد، افزود: ساخت مدرسه ویژه کودکان اوتیسم با همراهی یکی از خیران در دست ساخت است و انتظار می‌رود بخش دولتی نیز در زمینه ساخت حامی خیر باشد.
وی افزود: مدرسه خیرساز تخریبی در استان سمنان وجود ندارد و خیران همچنان در زمینه اعتلای آموزش و پرورش فرزندان این سرزمین پای کار هستند.
رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان سمنان گفت: سرمایه‌گذاری از محل مولدسازی املاک مازاد آموزش و پرورش به منظور حفظ و افزایش سرمایه مورد توجه باشد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا