فرهنگ و هنر

ویل اسمیت در آستانه تعلیق یا اخراج از آکادمی اسکار 

ویل اسمیت در آستانه تعلیق یا اخراج از آکادمی اسکار 

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار به صورت رسمی اعلام کرد بررسی حواشی شب مراسم اسکار نود و چهارم را آغاز کرده و به تخلفات ویل اسمیت شامل برخورد فیزیکی نامناسب، رفتار تهدیدآمیز و توهین‌آمیز و به خطر انداختن یکپارچگی آکادمی رسیدگی خواهد کرد. 

هچنین به ویل اسمیت پیش از اعلام حکم انظباطی ۱۵ روز فرصت داده خواهد شد تا پاسخ کتبی خود را در مورد تخلفاتش ارائه دهد و براساس گزارش‌ها تعلیق و یا اخراج از آکادمی و دیگر جرایم انضباطی در انتظار ستاره برنده اسکار خواهد بود. 

آکادمی اسکار همچنین تصریح کرد پس از بروز حواشی مراسم اسکار و سیلی زدن به کریس راک، کمدین آمریکایی، (در پی شوخی کریس راک با همسر ویل اسمیت، جادا پینکت اسمیت که به ریزش موی او به دلیل بیماری آلوپسی مربوط می‌شد) از اسمیت خواسته شده سالن مراسم اسکار را ترک کند اما او از انجام این کار امتناع کرده است.

ویل اسمیت یک روز پس از مراسم اسکار از کریس راک، آکادمی اسکار و بینندگان عذرخواهی و اذعان کرد رفتاری غیرقابل قبول و توجیه‌ناپذیر داشته است. 

هنوز مشخص نیست ماجرای سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک چه عواقبی برای آینده کاری این ستاره پول‌ساز هالیوودی خواهد داشت و باید منتظر تصمیم آکادمی در این‌باره بود. 

ویل اسمیت برای بازی در نقش ریچارد ویلیامز، پدر ونوس و سرنا موفق به کسب جایزه اسکار ۲۰۲۰ در شاخه بهترین بازیگر مرد شد. 

۲۵۹۲۴۵

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا