اخبار ورزشی

وعده فرانچسکو توتی به رُمی‌ها

وعده فرانچسکو توتی به رُمی‌ها

به گزارش خبرگزاری recive؛ باشگاه رم برای اولین بار در ۳۱ سال گذشته به یک فینال اروپایی راه یافته است. آنها همچنین می‌توانند اولین جام خود از سال ۲۰۰۸ را کسب کنند. فرانچسکو توتی عضوی از تیمی بود که بیش از ۱۰ سال پیش موفق شد تحت هدایت لوسیانو اسپالتی فاتح کوپا ایتالیا شود. اتفاقی که قطعا سرمربی پرتغالی یعنی ژوزه مورینیو نیز برای آن لحظه شماری می‌کند.
حالا باشگاه رم در آستانه فتح یک جام اروپایی دیگر قرار گرفته و تیم ژوزه مورینیو امیدوار است که با غلبه بر فاینورد در فینال لیگ کنفرانس اروپا جام را بالای سر ببرد. اسطوره باشگاه رم یعنی فرانچسکو توتی ابراز امیدواری کرده که جالوروسی در دیدار فینال به پیروزی برسد. توتی گفت: “مدت زیادی است که در فینال بازی نکرده‌ایم و بردن جام برای ما حیاتی است. با اشتیاق زیاد به تیرانا خواهیم رفت و من هم در آنجا حضور خواهم داشت.”
فرانچسکو توتی در ادامه ابراز امیدواری کرد که باشگاه رم در نقل و انتقالات خواسته‌های سرمربی پرتغالی را برآورده کند. او ضمن اشاره به مزیت VAR در این‌رابطه گفت: ” اگر VAR به داوران کمک نکند اوضاع پیچیده‌تر می‌شود. مورینیو یکی از بهترین مربیان جهان است و من مطمئن هستم که باشگاه هر کاری انجام خواهد داد تا با جذب بازیکنان مناسب، او را خوشحال کند. رم باید هر سال پیشرفت کند، چه با مدیر و چه بدون مدیر.”
بیشتر بخوانید:
پردرآمدترین ورزشکاران جهان در سال ۲۰۲۲ چه کسانی هستند؟
زمان دیدار کانادا – ایران مشخص شد
بیرانوند از بواویشتا جدا شد/عکس
۲۵۳۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا