سمنان

وزیر ارشاد: دولت به دنبال تحقق عدالت فرهنگی در سطح کشور است

وزیر ارشاد: دولت به دنبال تحقق عدالت فرهنگی در سطح کشور است

«محمد مهدی اسماعیلی» در آیین آغاز به کار مجدد پنج طرح عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه بنای دولت سیزدهم آن است که با نگاه اصیل و فرهنگی به اقشار مختلف ، نگاه عادلانه داشته باشد و خدمات ارائه کند گفت: دولت ریل گذاری جدیدی را در حوزه فرهنگی آغاز کرده و ما گام های بلندی را برای توسعه وپیشرفت کشور بر خواهیم داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بیان اینکه در کشور بنا بر این است که پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم و دولت در حوزه فرهنگ این اولویت را به صورت ویژه پیگیری می‌کند، اضافه کرد: اعتباری نزدیک به چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سفرهای استانی رئیس جمهور به استان‌های کشور برای تکمیل پروژه‌های فرهنگی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبارات در سفرهای بعدی رئیس جمهور نیز افزون خواهد شد، اظهارداشت: تا اتمام دور نخست سفرهای استانی حجت‌الاسلام رئیسی، این اعتبارات افزایش نیز خواهد یافت.

اسماعیلی با تأکید براینکه دولت به دنبال تحقق عدالت فرهنگی در سطح کشور است ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه های دولت وجود بالغ بر ۱۱۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور است.‌

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در دولت سیزدهم هیچ پروژه ای کلنگ‌زنی نخواهد شد تا پروژه های نیمه تمام موجود تعیین تکلیف شود، افزود:‌ هدفگذاری اصلی تقویت و استفاده از ظرفیت های سنتی و اصیل ایران اسلامی است.

وی مساجد را پایگاه شکل گیری و بقای انقلاب اسلامی عنوان کردو افزود: کارنامه فرهنگی ما وقتی پربار است که شاهد حضور بیشتر جوانان در مساجد باشیم.

اسماعیلی درخصوص موقعیت فرهنگی استان سمنان بیان کرد: شخصیت های بزرگی از استان سمنان به سراسر ایران و دنیا معرفی شده اند که نشان از ظرفیت بالای نیروی انسانی در این استان است.‌

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: استان سمنان طریق الرضاست و افتخار آن را دارد که میزبان زائران حضرت امام رضا(ع) است.

وی گفت که سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان بسیار انقلابی و پرتلاش در همه عرصه ها و صحنه ها حضور دارند.

هاشمی استاندار سمنان ، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و سایر مقامات محلی شهرستان های گرمسار و آرادان در این آیین حضور داشتند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا