اخبار ورزشی

ورود نکونام به باشگاه صدتایی‌ها/عکس

ورود نکونام به باشگاه صدتایی‌ها/عکس

به گزارش خبرگزاری recive؛ جواد نکونام، سرمربی جوان تیم فولاد خوزستان در بازی امشب مقابل سپاهان اصفهان، تعداد دفعات مربیگری خود در لیگ برتر را سه رقمی کرد.
نکونام بعد از یک حضور کوتاه در خونه به خونه، اولین تجربه رسمی سرمربیگری خود را در نساجی مازندران داشت که خیلی هم موفق و خاطره‌انگیز بود. او در نیم فصل دوم لیگ دسته یک ۹۷-۹۶ هدایت نساجی را به عهده گرفت و در پایان فصل این تیم را لیگ برتری کرد.
حضور در فولاد، ادامه راه سرمربیگری نکونام بود. او در سال اول، فولاد را سوم لیگ کرد تا با این تیم آسیایی شود. فولادِ نکو در سال دوم قهرمان جام حذفی شد و موفق ترین سال مربیگری او را در این فصل شاهد بودیم؛ جایی که این مربی جوان در بازگشت زودهنگام به فولاد توانست این تیم را متحول کرده و به قهرمانی سوپرجام برساند. شاگردان او به عنوان تنها تیم ایرانی در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا به دور حذفی صعود کردند.
بازی امشب مقابل سپاهان، صدمین تجربه مربیگری نکونام در لیگ برتر با عملکردی بود که در بالا آن را مرور کردیم. شاگردان نکو در این شب ویژه، برای سرمربی خود سنگ تمام گذاشتند. آنها در روزی که تعداد دفعات مربیگری سرمربی تیم سه رقمی شده بود، سه گل به سپاهان زدند تا سی و نهمین برد نکونام در عرصه مربیگری را ثبت کنند.

باشگاه فولاد به مناسبت این اتفاق، پیراهن این باشگاه با شماره ۱۰۰ را به نکونام اهدا کرد. سرمربی فولاد در ۱۰۰ تجربه نخست مربیگری خود ۳۹ برد، ۳۸ مساوی و ۲۷ باخت داشته است. تیم های او در این ۱۰۰ بازی (نساجی و فولاد) ۹۶ گل زده و ۶۹ گل خورده اند.

بیشتر بخوانید:

سرمربی موقت قرمزها جدا شد

جشن قهرمانی ما را پخش نکنید!/عکس

عصبانیت رونالدو؛ این چه وضع باشگاه است؟

254 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا