اخبار استانها

ورود فرمانده کل نیروی انتظامی به استان چهارمحال وبختیاری

ورود فرمانده کل نیروی انتظامی به استان چهارمحال وبختیاری

فرمانده کل انتظامی در بدو ورود به استان در محل پلیس راه اصفهان به شهرکرد در جمع خبرنگاران گفت: این سفر یکروزه به منظور بازدید از مقرهای انتظامی و برگزاری جلسه قرارگاه نوروزی با حضور مدیران و فرماندهان انتظامی استان و بازدید از یگان‌های انتظامی و عرض خداقوت خدمت همکاران انتظامی که از ۲۵ اسفندماه تاکنون به صورت آماده‌باش در خدمت مردم هستند، انجام شد.

سردار حسین اشتری با اشاره به افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی استان و کشور نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: در استان چهارمحال و بختیاری ترددها در محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز ۱۵۰ درصد افزایش داشت و خوشبختانه تصادفات کاهش داشته و تلفاتی در استان تاکنون براثر حوادث رانندگی ثبت نشده است.

وی از همکاران انتظامی، پلیس راه استان و همراهی و تلاش مردم در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: همکاران انتظامی استان در ۶۰۰ کیلومتر مسیرهای اصلی و فرعی حضور فعال دارند و آماده خدمات‌رسانی به مسافران و رانندگان در قالب گشت‌های انتظامی هستند.

اشتری افزود: با همکاری ماموران انتظامی و مردم تاکنون مشکل بوجود نیامده است و در ادامه طرح، مشکل نیز وجود نخواهد داشت.

گقتنی است ، در ایام نوروز ۱۱ ایستگاه پلیس در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری مستقر و ۲۷۲ دستگاه خودرو در ماموریت نوروز فعالیت دارند

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا