اردبیل

ورود بیش از ۸ هزار پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی اردبیل/ مردم تخلفات صنفی را گزارش کنند

علی رحیمی‌آذر، بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در طی ۷ ماه اخیر ۸ هزار و ۶۴۲ پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی استان اردبیل تشکیل شده و ۸ هزار و ۶۰۸ پرونده مختومه شده است.

وی افزود: طی این مدت ۹۷۲ میلیارد ریال محکومیت صادر و از این مبلغ ۱۳۲ میلیارد ریال وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به جزئیات پرونده‌های سال‌جاری تصریح کرد: یک هزار و ۱۲ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز، یک هزار و ۳۷۲ پرونده در حوزه بهداشت و درمان و ۶ هزار و ۲۵۱ پرونده در حوزه کالا و خدمات در سازمان تعزیرات حکومتی استان اردبیل تشکیل شده است.

رحیمی آذر گفت: یک هزار و ۴۸۸ پرونده گران‌فروشی و یک هزار و ۲۲ پرونده عرضه خارج از شبکه نیز تشکیل شده است.

وی تشریح کرد:در هفت ماهه سال گذشته ۶ هزار و ۱۱۱ پرونده تشکیل شده بود و از این تعداد پرونده تخلفاتی نیز ۶ هزار و ۵۶ پرونده مختومه شده است که ۱۳۷ میلیارد ریال محکومیت صادر و ۴۵ میلیارد ریال وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: در هفت ماهه سال گذشته ۲ هزار و ۸۱۹ گشت بازرسی انجام شده و ۳۶۶ پرونده تشکیل شده بود و در هفت ماهه سال‌جاری ۴ هزار و ۸۲ گشت مشترک صورت گرفته که ۸۷۳ پرونده در تشکیل شده است.

افزایش ۴۱ درصدی تشکیل پرونده‌های تخلفاتی در تعزیرات حکومتی اردبیل

رحیمی آذر گفت: به نسبت ۷ ماهه سال گذشته پرونده‌های تشکیل شده ۴۱ درصد، پرونده‌های مختومه ۴۲ درصد، میزان محکومیت ۷ برابر و وصول میزان محکومیت ۳ برابر افزایش یافته است.

وی تشریح کرد: تعزیرات حکومتی بر اساس وظیفه خود در دو حوزه فعالیت انجام می‌دهد و یکی، گشت‌های بازرسی از واحد‌های تولیدی و انبارها بوده که در صورت مطلع شدن از کمبود مواد اولیه و… واحد صنفی، موارد فوق جهت بررسی و رفع مشکلات به دستگاه‌های مربوطه ارجاع می‌گردد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: در کنار آن بر حسب وظیفه، سازمان تعزیرات حکومتی از حقوق مصرف‌کننده در حوزه قیمت‌گذاری و کیفیت محصولات انجام وظیفه می‌کند.

رحیمی آذر بیان کرد: عموم هم استانی‌ها جهت ثبت تخلفات صنفی می‌توانند در سامانه www.tazirat.gov.ir اقدام کرده و یا در طول شبانه روز با شماره تلفن ۰۲_۳۳۴۰۴۱۰۱ تماس حاصل کنند.

وی گفت: زمان بررسی به پرونده‌های تخلفاتی در استان اردبیل ۸ روز است که این زمان در میانگین کشوری ۳۹ روز است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا