فارس

وحدت حوزه و دانشگاه نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، حجت الاسلام محسن رضا بشارت ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به ایام شهادت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: این ایام فرصت خوبی برای تبیین حقایق اسلام ناب محمدی(ص) یعنی جهاد کبیر و راهبرد قرار نگرفتن در زمین بازی دشمن است.

وی افزود: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا، دشمن در سه محور غربی، عبری و عربی با تحریک دو جریان سیاسی شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی، در صدد ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی ما است.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: از این رو باید در میدان جهاد تبیین به‌گونه‌ای مدبرانه و هنرمندانه عمل کرد که در دام “سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن” دستگاه استعمار و استکبار قرار نگیریم.

بشارت با اشاره به ۲۷ آذر ماه، سالروز شهادت شهید مفتح به عنوان هفته وحدت و دانشگاه اضافه کرد: وحدت کلید موفقیت و رمز پیروزی انقلاب و حفظ نیل به اهداف انقلاب است.

وی گفت: حوزه علمیه و دانشگاه می توانند با تقویت وحدت، نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.

امام جمعه فیروزآباد بیان داشت: مردم‌ عراق هم می توانند با وحدت و انسجام و مقاومت با یاری خداوند سبحان، آمریکایی‌ها را از عراق اخراج کنند.

بشارت اظهار داشت: اخراج آمریکایی‌ها از عراق، مطالبه عمومی مردم و مصوبه قانونی مجلس این کشور است چرا که حضور آمریکا، مانع انسجام و وحدت میان همه اقشار و احزاب عراق است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معارفه محمد بیرمی، شهردار جدید فیروزآباد بیان کرد: با معارفه شهردار فیروزآباد با وحدت بیشتر میان شورای شهر و شهردار امید است شاهد پیشرفت، عمران و آبادی بیش از پیش باشیم و مشکلات کارگران شهرداری، حل و فصل شود.

بشارت همچنین با اشاره به کسانی که تاکنون واکسن کرونا نزده اند، تاکید کرد: از مردم درخواست می‌گردد به جهت تامین سلامت خود و جلوگیری از انتقال این بیماری به دیگران و سطح جامعه و از همه مهمتر بازگشت به شرایط عادی، هر چه سریع‌تر واکسن را در مراکز بهداشت و درمان، دریافت کنند.

انتهای پیام/ ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا