سمنان

واگذاری ۳۲ پورت VDSL در مجتمع تجاری گردشگری ققنوس سمنان

واگذاری ۳۲ پورت VDSL در مجتمع تجاری گردشگری ققنوس سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، علیرضا رحمتی در تکمیل این خبر گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۸۶۰ میلیون ریال در مخابرات سمنان انجام شد.

مدیر مخابرات شهرستان سمنان افزود: با نصب و راه‌اندازی تجهیزات نوین ارتباطی امکان واگذاری ۳۲ پورت سرویس VDSL برای ارائه سرویس‌های مخابراتی با کیفیت و سرعت بالا به مشترکان برج تجاری گردشگری ققنوس فراهم شد.

وی تصریح کرد: سرویس VDSL شرکت مخابرات ایران با نام تجاری سرینو ارائه می‌شود که عملکرد این تکنولوژی در اغلب موارد مشابه ADSL است و از همان خط تلفن مشتری مشابه فناوری ADSL برای نقل و انتقال دیتا استفاده می‌کند و سرعت این سرویس ارتباط مستقیم به فاصله مشتری تا مرکز مخابراتی دارد.

رحمتی در پایان گفت: با بهره‌برداری از این سرویس، مشترکین تجاری این برج می‌توانند از مزایای اینترنت پرسرعت VDSL تا سرعت ۵۰ مگابیت بر ثانیه بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است سرعت دانلود در سرویس‌های VDSL بالاتر از سرویس ADSL بوده و با توجه به سرعت و کیفیت بالاتر این سرویس، ویدیوها سریعتر نمایش داده شده و امکان ارائه خدمات ارزش افزوده متنوع به مشتریان نظیر تلفن بر بستر اینترنت (SIP)، ویدیو کنفرانس IP-TV و غیره نیز فراهم می‌باشد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا