اخبار ورزشی

واکنش معنادار مدافع سابق پرسپولیس به یک سوال

واکنش معنادار مدافع سابق پرسپولیس به یک سوال

آرش رضاوند از استقلال و مهدی شیری از پرسپولیس دو خرید اسم و رسم دار فولاد خوزستان بودند که در همان بدو ورودشان به این تیم هم خوب گل زدند و هم در موفقیت به تیم کمک کردند. با این حال عملکرد مهدی شیری در این چند مدتی که از پرسپولیس جدا شده و به جمع شاگردان نکونام پیوسته بیش از گذشته به چشم آمده است.
مهدی شیری که بعد از اخراج در بازی سوپرجام مقابل همین فولاد به یکباره از لیست یحیی گل محمدی خارج شد و بعد هم در نهایت از جمع قرمزپوشان جدا و به اهواز رفت این روزها خوب به کار فولادی آمده که خودش را آماده رقابت‌های آسیایی می‌کند. شیری یک گل زده و یک پاس گل داده تا نقش بسزایی در بردهای اخیر فولاد داشته باشد و این مساله در مقابل خرید جدید سرخ‌ها یعنی رامین رضاییان حسابی به چشم آمده است.
شیری مدت هاست که سکوت کرده و نمی‌خواهد حرفی بزند اما پست اینستاگرامی او برای خداحافظی از جمع سرخپوشان کلی حرف داشت که در آن تنها از بازیکنان و هواداران پرسپولیس خداحافظی کرده بود تا به این شکل ناراحتی خودش را از کادرفنی این تیم و در راس آن‌ها یحیی گل محمدی بابت این تصمیم نشان دهد که هنوز هم به سرمربی سرخ‌ها خرده گرفته می‌شود اگر این بازیکن بد بود چرا برای تمدید با او این همه اصرار داشت.

حالا اما سوالی که همه منتظر جوابی از آن توسط مهدی شیری هستند این است که چه اتفاقی افتاده که این بازیکن به یکباره در این مدت کوتاه اینچنین تاثیرگذاری خودش را نشان داده اما در پرسپولیس این اتفاق برای او نیفتاد. شیری در جریان تمرینات فولاد حسابی در تیررس خبرنگاران است و همه دنبال جوابی برای این سوال هستند.

در همین خصوص مهدی شیری در پاسخ به این سوال تکراری که چه اتفاقی افتاده که این طور در فولاد می‌درخشد با تاکید بر اینکه اصلا قصد مصاحبه ندارد به یک تک جمله بسنده کرده است و گفته: «من همان مهدی شیری سابق هستم و هیچ اتفاقی نیفتاده است!»‌
بیشتر بخوانید:

احتمال شوک بزرگ به فوتبال ملی ایران!

داستان شکایت زن روسی از سردار آمون چه بود؟

دو دختر فوتبالیست ایران بین برترین‌های کافا
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا