اخبار ورزشی

واکنش مطبوعات به فاجعه بارسلونا

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا طبق انتظارات باختی دیگر را به ثبت رساند و نشان داد شدت ضعف تیمِ کومان قرار نیست با اعتماد لاپورتا به حالت خوبی بازگردد. پیکه در کنفرانس خبری اعلام کرد که اگر بازی 3 ساعت هم ادامه پیدا می‌کرد، بارسلونا قادر به گلزنی نبود.

کومان نیز در نشست خبری (اینجا بخوانید) گفت که این تیم در فاز هجومی به شدت با مشکل بازیکن روبه‌رو است و باید به تیم زمان داد.

بارسلونا اکنون با 12 امتیاز در رده دهم قرار دارد و باید دید چه اتفاقاتی در این روزها برای این تیم رخ خواهد داد. لاپورتا پیش از بازی اعلام کرده بود که این تیم با هر نتیجه‌ای با کومان ادامه خواهد داد. باید دید آیا سر حرفش باقی خواهد ماند یا سرمربی بعدی در این هفته معرفی خواهد شد؟

روزنامه‌های اسپانیا به باخت دیگر بارسلونا و پیروزی اتلتیکو با درخشش سوارز واکنش نشان دادند و از نمایش فاجعه‌بار آبی‌اناری‌ها نوشتند.

مارکا با تیتر «اتلتیکوی بی رحم» به تمجید از شاگردان سیمئونه پرداخت و از درخشش سوارز صحبت کرد.

آ.اس با تیتر «سوارز توپ را به تور دوخت» از درخشش ستاره سابق بارسلونا صحبت کرد. این بازیکن پس از گلزنی دست‌هایش را به شکل تلفن درآورد و به کومان طعنه زد. (اینجا ببینید)

موندو دپورتیوو با تیتر «گل‌های فرستاده شده» از درخشش سوارز و لمار در 45 دقیقه اول بازی نوشت. موندو نوشت که بارسلونا پیش از بازی‌های ملی درب و داغان شد و باید دید چگونه این بحران مدیریت می‌شود.

اسپورت با تیتر «چقدر اوضاع در بارسا بد است»‌از لحظات فاجعه‌بار آبی‌اناری‌ها نوشت ولی از نمایش تیم کومان حمایت کرد. این رسانه بارسایی نوشت که عملکرد تیمِ کومان خوب بود و آنها توانستند مالکیت را از آن خود کنند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا