اخبار ورزشی

واکنش مدافع کره به عدم موفقیت تیمش در ایران؛ باید طلسم ورزشگاه آزادی را بشکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس،کیم یونگ کئون مدافع تیم ملی کره جنوبی پیش از دیدار با تیم ملی کشورمان اظهار داشت:‌ تیم حریف همیشه تیمی فعال و با قدرت فیزیکی بالا است و این کار ما را سخت می‌کند. ایران مهاجمانی دارد که قدرت گلزنی بالایی دارند و می‌توانند موقعیت‌ها را وارد دروازه کنند. به همین دلیل ایران هیچ وقت تیمی ساده‌ای نیست ولی ما خودمان را آماده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ما باید این طلسم نبردن ایران را از بین بریم و به کشورمان نشان می‌دهیم که می‌توانیم آنها را شکست دهیم. کره جنوبی می‌تواند راحت‌تر مقابل ایران بازی کند. الان وقت این است که بهترین نمایش خود را به نمایش گذاریم.

روز گذشته فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کرد که این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود که این موضوع به شدت مورد استقبال کره‌ای ها قرار گرفت. تمام رسانه‌های این کشور نوشتند که نبود تماشاگران یک امتیاز ویژه برای تیمِ بنتو محسوب می‌شود. رسانه‌های کره در اخبار خود آزادی را «جهنم» توصیف کردند.

کره جنوبی هیچگاه نتوانسته مقابل تیم ملی کشورمان در استادیوم آزادی به برتری دست یابد و می‌خواهد با سکوهای خالی آزادی به این مهم دست یابد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا