فرهنگ و هنر

واکنش قاسم جعفری به مرگ ناگهانی زهره فکورصبور/ نمی دانم بر دختر پرجنب و جوش سریالهایم چه گذشت!

واکنش قاسم جعفری به مرگ ناگهانی زهره فکورصبور/ نمی دانم بر دختر پرجنب و جوش سریالهایم چه گذشت!

قاسم جعفری ـ کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون ـ درباره زهره فکورصبور که امروز خبر درگذشتش منتشر شد و در چندین سریال از این کارگردان بازی داشته است، یادداشتی را نوشته است.

«زهره فکور و واقعا بسیارصبور، اول بار در سریال آپارتمانی ام «کاشانه» (۱۳۷۷) در کنار امیرحسین صدیق بازی کرد و با حضورش تنها در یک اپیزود خوش درخشید و از آن پس و بیشتر از یک دهه یکی از یاران همیشگی ام شد در سریال های «همسفر»، «مسافری از هند»، «کمکم کن» و «از نفس افتاده» و … .

بی حاشیه، همراه و مهربان و مثل یکی از اعضای خانواده ام. هنوز در فصل سرما شال و کلاهی را که در ایام فیلمبرداری سریال «از نفس افتاده» برایم بافت و به یادگار هدیه داد بر شانه هایم می اندازم و هنوز صدای مهربانش در گوشم هست. با وجود اینکه روزگار امروز، آدم ها را از هم دور می کند و سال های زیادی از احوالاتش خبری نداشتم، اما امروز صبح مثل همیشه شبکه خوش خبرِ خبر!! با زیرنویس های پی درپی و ناغافل، از مرگ مشکوک بازیگری خبر داد که غریب بود و غریبانه هم رفت … نمی دانم چرا و چگونه به این تصمیم رسید و این سال های آخر بر او چه گذشته، اما این روزها همه چیز عادی شده ازخودکشی و تصادف و زلزله و جنگ ….. و ما چقدر بی تفاوت شده ایم به همه چیز … کاش می دانستم چرا سکانس آخر دختر پر جنب وجوش سریال هایم این چنین تلخ و غیرمنتظره تمام شد … کاش دروغ باشد این مرگها. کاش روزگار بهتری در انتظارمان باشد. کاش ….»

۵۸۵۸

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا