اخبار ورزشی

واکنش جنجالی هافبک رئال به برد مقابل سویا/عکس

واکنش جنجالی هافبک رئال به برد مقابل سویا/عکس

دنی سبایوس سال ۲۰۱۷ از رئال بتیس به رئال مادرید ملحق شد. او فوتبالش را از بتیس شروع کرد و علی رغم اینکه از بارسا هم پیشنهاد داشت، ترجیح داد راهی رئال شود. هرچند دوران حضور او در رئال موفقیت آمیز نبوده و او در این مدت دو فصل قرضی نیز برای آرسنال بازی کرد اما چندین بار عنوان کرده است که هرگز از انتخابش پشیمان نیست. به نظر می رسد این آخرین فصل حضور سبایوس در رئال است و او از اینتر و بتیس برای فصل بعد، پیشنهادات خوبی دارد.
سبایوس که بخش اعظم فصل را به دلیل مصدومیتی شدید از دست داد، از ژانویه شرایط بازی را پیدا کرده و در این مدت توانسته چند بازی برای رئال انجام دهد. او بی شک منتظر بازی برابر سویا، دشمن قدیمی بتیس بود اما به دلیل ابتلا به کرونا، این دیدار بزرگ را از دست داد. رئال دیشب در زمین سویا به برتری دراماتیک ۲-۳ دست یافت، در دیداری که حواشی داوری فراوانی داشت.

سبایوس که بیش از هر تیمی شکست سویا را دوست دارد، در جریان بازی حضور فعالی در توئیتر داشت. دقیقه ۷۴ بازی و پس از مردود شدن گل وینیسیوس به دلیل خطای هند، سبایوس با دو ایموجی خنده توئیت کرد:« ها ها ها ها، خطای هند؟ واقعا چه شرم آور.»

سبایوس در پایان بازی و برتری رئال به لطف گل دقیقه ۹۲ کریم بنزما با گذاشتن یک قلب سفید هم نوشت:« میگن رئال هرگز تسلیم نمیشه؛ سه امتیاز.»
مطابق انتظار، توئیت های سبایوس بازتاب منفی شدیدی میان هواداران سویا داشته و به تندی از خجالت وی در آمده اند.

۲۵۸ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا