اخبار ورزشی

واکنش جالب پرز به درخواست جذب امباپه/عکس

واکنش جالب پرز به درخواست جذب امباپه/عکس

به گزارش خبرگزاری recive؛ شاید حالا و بعد از عملکرد خیره کننده کیلیان امباپه در جریان بازی شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید، هواداران لوس بلانکوس بیش از پیش خواهان انتقال این ستاره فرانسوی به سانتیاگو برنابئو هستند. امباپه دیشب عملکرد چشم‌نوازی را در طول دیدار برابر رئال به‌نمایش گذاشت و نهایتاً در لحظات پایانی بازی، گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند.
کیلیان امباپه ماه‌های پایانی حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می‌گذارد و طی هفته‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از آن بود که ستاره فرانسوی چندین پیشنهاد تمدید PSG را رد کرده است. در واقع این‌گونه به نظر می‌رسد که ستاره فرانسوی تصمیم نهایی خود را برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن اتخاذ کرده و می‌خواهد در تابستان بالاخره به رویای خود یعنی حضور در رئال مادرید دست پیدا کند.
در همین رابطه شب گذشته یک اتفاق جالب در پاریس رخ داده است؛ جایی که یکی از هواداران رئال مادرید خود را به رئیس این باشگاه یعنی فلورنتینو پرز نزدیک کرده و به او می‌گوید: “فلورنتینو، با امباپه قرارداد امضا کن، قرارداد امضا کن.” این موضوع واکنش جالب رئیس باشگاه رئال مادرید روبه‌رو شد و او با علامت دست خود به نوعی تایید می‌کند که این کار را انجام خواهد

بیشتر بخوانید:

رقیب جدید اسکوچیچ معارفه شد/عکس

استوری جادوگر خطاب به عزیزی خادم/عکس

دردسر جدید استقلال با شکایت هافبک سابق

251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا