قزوین

وانت‌بارها اگر در طرح رایگان دوگانه‌سوز شرکت نکنند، سهمیۀ بنزین‌شان کاهش پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از کاهش تدریجی سهمیه کارت سوخت وانت بارهای بنزینی در صورت شرکت نکردن در طرح رایگان تبدیل به دوگانه سوز تا سقف 120 و 60 لیتر خبر داد.

عرشیان افزود: با توجه به سیاست های وزارت نفت در خصوص تغییر سبد سوخت مصرفی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور به گازسوز و با عنایت به مصوبات بیست و پنجمین جلسه کارگروه سهمیه بندی بنزین به تاریخ 14 شهریور 1400، به منظور ترغیب ناوگان وانت بار بنزین سوز کشور به شرکت در طرح رایگان تبدیل دوگانه و نیز ثبت پیمایش مقرر شده است سهمیه کارت سوخت (سهمیه لیتراژی) وانت بارهای تک سوز طی 7 ماه کاهش یابد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، سهمیه کارت سوخت وانت بارهای بنزینی سوزی که در این طرح شرکت نکنند، از آبان 1400 تا اردیبهشت سال 1401 به تدریج و ماهیانه 10 درصد کاهش یافته و به معادل سهمیه بنزین وانت بارهای دوگانه سوز (120 و 60 لیتر) خواهد رسید.

عرشیان تصریح کرد: ضروری است مالکین وانت بارهای تک سوز به منظور بهره مندی از سوخت جایگزین، در اسرع وقت در سامانه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران به نشانی GCR.NIOPDC.IR ثبت نام کرده و نسبت به تبدیل رایگان خودروی خود به دوگانه سوز بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود: رانندگان ناوگان باری جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با واحد بار سازمان تاکسیرانی به شماره تلفن 33848 داخلی 121 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا