اخبار ورزشی

والیبال نوجوانان جهان| مصاف 16 ساله‌های نیجریه با بزرگترها/ انتظار سرمربی هند از تیم ایران در المپیک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال نوجوانان نیجریه مسابقات قهرمانی جهان را با باخت سه بر یک مقابل هند آغاز کرد.

سانی محمد موسوی، سرمربی تیم ملی نیجریه در تشریح علت این باخت، گفت: به خاطر هوش بالا و آمادگی ذهنی بازیکنان هند، نتیجه را واگذار کردیم. من در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان سال 2019 به میزبانی تونس نیز حضور داشتم و تیم نیجریه در آن رقابت‌ها به رتبه چهاردهم رسید. امیدوارم در این دوره نتیجه بهتری کسب کنیم.

وی سن کم بازیکنانش را هم در رقم خوردن این باخت بی‌تاثیر ندانست، افزود: اکثر بازیکنانم جوان هستند و به تازگی وارد سن 16 سالگی شده‌اند. به همین خاطر برای حضور در رده سنی 19 سال، خیلی جوان هستند. قطعا تیم نیجریه با گذشت زمان بهتر خواهد شد.

موسوی درخصوص مصدومیت یکی از بازیکنانش در جریان دیدار با هند هم گفت: باید با پزشکان درخصوص میزان مصدومیت این بازیکن صحبت کنم.

مایکل آباری کاپیتان نیجریه با اشاره به باخت تیمش مقابل هند، گفت: تیم حریف را دست‌کم گرفتیم و باختیم. از طرفی در جریان بازی تمرکز کافی نداشتیم.

وی از میزبانی ایران هم ابراز رضایت کرد و گفت: نمره بالایی به میزبانی ایران می‌دهم. والیبال در دنیا پیشرفت زیادی کرده و ایران هم در زمره کشورهایی است که والیبال خوب و پیشرفته‌ای دارد.

همچنین پریتام سینگ چوهان، سرمربی هند با اشاره به پیروزی تیمش در دیدار مقابل نیجریه، گفت: شاگردانم زمان زیادی برای آمادگی جهت حضور در مسابقات نداشتند. با این حال در اولین بازی به پیروزی رسیدیم. نیجریه تیم جدیدی است اما بازیکنان خوبی دارد و قطعا در آینده نتایج بهتری خواهد گرفت.

وی در ارزیابی میزبانی ایران از مسابقات گفت: مسابقات در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است. ضمن این‌که میزبانی فدراسیون والیبال ایران همواره بسیار خوب بوده است. ایرانی‌ها مهمان‌نوازند و امکانات میزبانی اعم از هتل، ترانسفر و … هم عالی است و هیچ چیز برای شکایت وجود ندارد.

چوهان در ادامه به تمجید از سعید معروف پرداخت و افزود: معروف بازیکنی در سطح جهانی است و به خاطر حضور او در تیم ملی ایران، انتظار داشتیم کشورتان در المپیک صاحب مدال شود، ولی متاسفانه این‌طور نشد.

تیم هند فردا به مصاف ایران خواهد رفت. سرمربی این تیم در این خصوص گفت: فردا مقابل ایران به میدان خواهیم رفت. این درحالی است که در گذشته تیم‌های مختلف هند در سالن 12 هزارنفری آزادی بازی کرده‌اند. بنابراین جو سالن برایمان اصلا جدید نیست.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا