اخبار ورزشی

والیبال نوجوانان جهان| تلاش لاجوردی‌پوشان برای تکرار قهرمانی/اعتراف سرمربی برزیل؛ تحت فشار بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم نوجوانان ایتالیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی ایران را با پیروزی قاطع 3 بر صفر مقابل برزیل آغاز کرد تا خط و نشان معناداری برای حریفان بکشد.

وینچنزو فاینیزا، سرمربی ایتالیا بعد از برد آسان تیمش مقابل یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها در واکنش به این‌که آیا تیمش را برای تکرار قهرمانی راهی ایران کرده است، گفت: رسیدن به پیروزی مقابل برزیل خیلی هم ساده نبود. هنوز راه بسیار سختی در پیش داریم. باید سخت تلاش کنیم تا دوباره قهرمانی دوره گذشته (سال 2019 تونس) را تکرار کنیم.

وی درباره سطح برگزاری رقابت‌ها هم گفت: هیچ‌ قضاوتی در این خصوص نمی‌توانم داشته باشم چون هنوز همه بازی‌ها را ندیده‌ام، اما ظاهراً ایران تیم بسیار قوی است.

همچنین فابیانو ریبیری، سرمربی برزیل در واکنش به این که چه شد تیمش در 3 ست متوالی مقابل ایتالیا بازنده شد، گفت: از طرف تیم ایتالیا به شدت تحت فشار بودیم و هرچه تلاش کردیم نتوانستیم جواب فشاری که برزیل به تیم ما وارد کرد را بدهیم.

آرتور بنتو، کاپیتان تیم ملی برزیل نیز در تشریح دلایل این شکست، گفت: تمام تلاشمان را کردیم، اما نشد. این بازی تمام شد و به بازی بعدی‌مان فکر می‌کنیم. تمام تلاش‌مان را برای پیروزی در بازی دوم به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا