اخبار ورزشی

هوای تهران به میلاد می‌سازد؟/عکس

هوای تهران به میلاد می‌سازد؟/عکس

میلاد محمدی یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی ایران طی سالیان اخیر بود که حتی در جام جهانی ۲۰۱۸ هم به میدان رفت و در زمان حضورش در میادین نمایش خوبی ارائه می‌کرد، اما به مرور زمان رقبای او فرصت را از این بازیکن گرفته‌اند و این لژیونر ایرانی جایگاهش را از دست رفته می‌بیند.
محمدی که پس از دو فصل حضور در خنت بلژیک، در سال منتهی به جام جهانی تصمیم گرفت شرایط جدیدی را با پیوستن به آ. ا. ک آتن تجربه کند، در فصل جاری ۱۳ بازی در سوپر لیگ یونان انجام داده که دو پاس گل داده و جزو بازیکنان ثابت تیمش بوده، اما در تیم ملی شرایط ایده‌آلی را تجربه نمی‌کند.

این مدافع چپ در هفت مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، تنها در دو مسابقه دور رفت مقابل سوریه و لبنان به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و در پنج دیدار دیگر نیمکت‌نشین بود که امیدوار است این روند برای او پایان پیدا کند و با عملکردی که در تمرینات تیم ملی خواهد داشت، مدنظر دراگان اسکوچیچ قرار بگیرد.
میلاد محمدی امیدوار است با توجه به قطعی شدن صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ در دیدار روز سه‌شنبه مرحله مقدماتی مقابل امارات که تشریفاتی خواهد بود، جای امید نورافکن را در سمت چپ خط دفاعی بگیرد و بتواند جایگاه خود را تثبیت کند.
بیشتر بخوانید
طرح جالب فیفا برای صعود ایران به جام جهانی/ عکس
تصویر جدید لیونل مسی با پسر حاشیه‌ساز و جنجالی‌اش!
تاریخ ازدواج رونالدو و جورجینا مشخص شد
251253

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا