کهگیلویه و بویراحمد

هنرمندان و مفاخر حوزه فرهنگ دنا تجلیل شدند+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، طی آیینی  از هنرمندان عرصه هنر شهرستان دنا با حضور فرماندار و تنی چند از مفاخر فرهنگ و هنر تجلیل شد.

هنر مردانی که در روز پرستار و سالروز شهادت سردار سلیمانی در اجرای برنامه ها نقش داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند‌.

فرماندار دنادر حاشیه این مراسم با اشاره به فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد در حوزه هنر همیشه فعال بوده هر چند که بیماری کرونا و بحران اقتصادی این فعالیت ها را هم  تحت شعاع قرار داده است.

پناهی گفت: گاهی نواختن یک قطعه موسیقی، یک نقاشی و یا قسمتی از دیالوگ یک فیلم می تواند تحولی در یک شخص و یا جامعه ایجاد کند، خوشبختانه دنا عرصه هر نوع هنری شده است، در عرصه علمی پزشکان این خطه امثال دکتر نیک اقبال هنرمندانه در دنیا می‌درخشند.

مسئول ارشد اجرایی دولت در دنا با اشاره به اینکه بحران‌های بی سابقه و همزمان یکی دو سال اخیر عرصه فعالیت هنرمندان را هم تحت شعاع خود قرار داده است گفت: سردار سلیمانی الگوی شجاعت، نماد رشادت و اخلاق مداری که به جریانهای سیاسی توجهی نداشته اکنون به یک نماد ارزشی و معنوی و اخلاقی تبدیل شده است.

گفتنی است در ادامه به رسم یادبود و داشتن دستخط  از هنرمندان از زحمات و تلاش های آنان و طراحان عرصه فرهنگ دنا با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا