کهگیلویه و بویراحمد

همه محورهای اصلی کهگیلویه و بویراحمد باز است/ مسدود بودن راه ۱۵۰ روستا

الله‌‌کرم جانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی واصلی استان باز و تردد جریان دارد.

سرپرست اداره راهداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در محور یاسوج_ اصفهان، یاسوج_ شیراز، یاسوج_ بابا میدان، یاسوج_ کاکان_ اقلید بارش برف و باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در راه‌های روستایی و فرعی استان بارش باران گزارش شده است، گفت: ۲۲۰۰ راه روستایی در سطح استان داریم که در حال حاضر راه ۱۵۰ روستا در سطح استان به دلیل بارش برف و باران و ریزش کوه مسدود شده که با تلاش راهداران ظرف چند روز آینده تمامی این مسیرها بازگشایی می‌شوند.

این مسئول بیان کرد: محور تمنک_پوله_ زیلایی به طول ۳۵ کیلومتر مسدود شده که از دیشب تاکنون نزدیک ۷ کیلومتر بازگشایی شده و تا عصر امروز مسیر تمنک، پوله کاملا بازگشایی شده و ظرف روزهای آینده تمامی مسیرهای منطقه زیلایی بازگشایی می‌شود.

جانی‌پور با اشاره به بارش برف در جوخانه، سادات امامزاده علی، کاکان و همچنین دیگر نقاط استان گفت: ۶۶ محور برف‌گیر به طول ۲۸۰۰ کیلومتر و ۷۷ نقطه برف‌گیر به طول ۳۳۰ کیلومتر در سطح استان وجود دارد.

وی با اشاره به ۶ هزار و ۱۳۹ کیلومتر راه در سطح استان گفت: برای بازگشایی مسیرها و انجام عملیات راهداری نیازمند وسایل سنگین راهداری و نیروی انسانی متخصص و همچنین اعتبارات لازم برای نگهداری راه‌های روستایی  هستیم.

وی در پایان از همکاری استاندار و معاون امور عمرانی در بحث امداد زمستانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا