سمنان

همه بانوان و زنان استان و ایران اسلامی، در عرصه های مختلف تاثیر گذار هستند

همه بانوان و زنان استان و ایران اسلامی، در عرصه های مختلف تاثیر گذار هستند

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان؛ احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ در اولین کنگره استانی زنان تاثیر گذار در سمنان ضمن عرض خیر مقدم به نیابت از استاندار سمنان به بانوان و زنان استان سمنان؛ گفت: به منظور توجه به جایگاه زن، باید نگاه اسلام به زنان در جامعه جاری و ساری شده و مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اولین کنگره زنان تاثیر گذار استان به عنوان اولین استان در کشور به ریاست استاندار سمنان برگزار می شود که انشالله بعد از آن نیز رویداد های دیگری شکل خواهد گرفت و از تمامی ظرقیت ها برای پیشرفت استان استفاده می شود.

ریواده خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم با تدوین سند تحول دولت مردمی، بحث بانوان و خانواده را مورد توجه و تاکید جدی قرار داده است، در حوزه های مختلف نیاز به تلاش و اقدام‌جهادی و انقلابی برای رفع کمبود ها و کاستی ها وجود دارد.

وی عنوان داشت: ۱۰ هدف و راهبرد اصلی برای اولین کنگره استان زنان تاثیرگذار در سمنان تدوین و تعیین شده است که انشاالله این مراسم شروع یک رویداد بوده و در آینده طی برگزاری جلسات متعدد به این ۱۰ هدف رسیدگی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه هیچ اقدام اجتماعی در سطح کشور و جهان بدون مشارکت و حضور زنان تاثیر نداشته است، گفت: استان سمنان در حوزه آگاهی و دانش بانوان جز استان های بارز کشور است و در این بخش افتخارات بسیاری به برکت‌ خون شهدا برای استان به دست امده است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا