سمنان

هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت با حضور ۳۶ کشور در هفته دفاع مقدس در دامغان برگزار می شود

هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت با حضور ۳۶ کشور در هفته دفاع مقدس در دامغان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، روز پنجشنبه هفدهم شهریور در جلسه هیئت امنای پارک موزه دفاع مقدس استان تصریح کرد: این اجلاسیه با تاکید بر حفط ، توسعه و گسترش ارزشهای دفاع مقدس و جبهه مقاومت برگزار و هدف آن معرفی شهدای مقاومت است.
وی در ادامه با بیان اینکه مقامات ملی و ۳۶ کشور نیز در این اجلاسیه حضور دارند، خاطرنشان کرد:کمیته‌ی برای برپایی نمایشگاه معرفی استان سمنان با استفاده از ظرفیت های دستگاه‌های اجرایی در این برنامه بین المللی پیش بینی شده است.
وی با اذعان اینکه هیئت امنا و اعضای شورای پارک موزه دفاع مقدس برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و اتمام یادمانهای شهدا تلاش کنند ، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های بودجه‌ای سفر ریاست جمهور به استان برای اتمام پروژه نیمه تمام پارک موزه بهره‌ گیرند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های فرهنگی استان هم درحوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و هم درحوزه تولید محتواهای مناسب برای نسل‌های جدید استفاده شود .
وی رویکرد همه برنامه های هفته دفاع مقدس را در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: محوری ترین موضوعی که باید مورد توجه قرار گرفته شود ، آن است که برنامه ها با محوریت مردمی انجام شود.
احمد ریواده با بیان اینکه اگر امروز پیش بینی می کنیم که پنج میلیون زایر کربلای حسینی در پیاده روی اربعین شرکت کند ، این امر به برکت شهدای مدافع حرم و شهدای جبهه مقاومت است، تصریح کرد:اربعین بی همتاترین و منحصر به فرد ترین رسانه عاشوراست.
وی یکی از مهمترین برنامه‌ ها هفته دفاع مقدس را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برشمرد و گفت: غبار روبی مزار شهدای گمنام ، شهدای مدافع حرم ، شهدای دفاع مقدس، رو نمایی از آثار مکتوب و دیدار با خانواده معظم شهدا در برنامه های فرهنگی و یادواره های این هفته مورد توجه و تاکید قرار گیرد. ‌
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت : در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، برنامه پیاده روی بزرگ خانوادگی در مرکز استان با محوریت هفته دفاع مقدس با پوشش مسقیم شبکه سراسری انجام خواهد شد و حضور مردم در این برنامه بسیار حائز اهمیت است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا