اجتماعی

هشدار مهم پلیس نسبت به تردد جاده‌ای در ۲۴ استان

هشدار مهم پلیس نسبت به تردد جاده‌ای در ۲۴ استان

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی، درحال حاضر تردد به آرامی در تمامی جاده‌های کشور در جریان بوده و مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز اظهار کرد: هم اکنون پدیده جوی خاصی گزارش نشده اما بنابر پیش بینی و اعلام هواشناسی تا ساعاتی دیگر  بارش باران و برف، وزش باد شدید و وقوع رعد و برق در برخی از جاده‌های ۲۴ استان کشور شامل آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خوزستان، فارس، سمنان، خراسان شمالی، البرز، تهران، مازندران، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، اردبیل، قم، خراسان شمالی، خراسان رضوی، یزد، قزوین، سیستان و بلوچستان و کرمان، پیش بینی شده است که این وضعیت تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد: بر این اساس کاهش میدان دید در رانندگی، لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد، کولاک برف در جاده‌های کوهستانی پدیده غالب در جاده‌های این استانها خواهد بود و شرایط متفاوتی را برای رانندگی ایجاد خواهد کرد.

شیرانی با بیان اینکه در این شرایط  پایان این هفته وضعیت مناسبی برای مسافرت در جادهای کشور وجود ندارد، گفت:  توصیه به پرهیز از سفرهای غیرضروری از سوی پلیس مطرح و لازم است که رانندگان در صورت ضرورت حتما با پیش بینی و آمادگی لازم در جاده‌ها قرار بگیرند. اطمینان از سالم بودن سیستم بخاری و برف پاکن ها، چراغ ها، مه شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ بسیار مورد تاکید است.

وی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان خواست که قبل از آغاز تردد در جاده‌ها با این شماره تماس گرفته و از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها در مسیر خود اطمینان حاصل کنند.

۴۷۲۳۳

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا